Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Communication of thoughts and generalized findings in the mathematics classroom

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F67985840%3A_____%2F14%3A00435996" target="_blank" >RIV/67985840:_____/14:00435996 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    angličtina

  • Název v původním jazyce

    Communication of thoughts and generalized findings in the mathematics classroom

  • Popis výsledku v původním jazyce

    The paper focuses on such situations in a mathematics classroom in which pupils/students communicate their mathematical thoughts and generalizations while looking for relationships in a pattern. Their communication is observed in the environment of geometrical patterns in a triangle grid and their transformation into arithmetic patterns or algebraic functions. Discussions show how pupils/students reason a bout relationships in these patterns and among these patterns, how they describe and express theirgeneralizations in words or symbols.

  • Název v anglickém jazyce

    Communication of thoughts and generalized findings in the mathematics classroom

  • Popis výsledku anglicky

    The paper focuses on such situations in a mathematics classroom in which pupils/students communicate their mathematical thoughts and generalizations while looking for relationships in a pattern. Their communication is observed in the environment of geometrical patterns in a triangle grid and their transformation into arithmetic patterns or algebraic functions. Discussions show how pupils/students reason a bout relationships in these patterns and among these patterns, how they describe and express theirgeneralizations in words or symbols.

Klasifikace

  • Druh

    D - Stať ve sborníku

  • CEP obor

    AM - Pedagogika a školství

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

    <a href="/cs/project/GA14-01417S" target="_blank" >GA14-01417S: Zkvalitňování znalostí matematického obsahu u budoucích učitelů 1. stupně prostřednictvím badatelsky orientované výuky</a><br>

  • Návaznosti

    I - Institucionalni podpora na dlouhodoby koncepcni rozvoj vyzkumne organizace

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2014

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název statě ve sborníku

    Proceedings of the Communication in the Mathematics Classroom

  • ISBN

    978-83-7996-009-5

  • ISSN

  • e-ISSN

  • Počet stran výsledku

    3

  • Strana od-do

    41-43

  • Název nakladatele

    Wydawnictwo Uniwersytetu Rzeszowskiego

  • Místo vydání

    Rzeszów

  • Místo konání akce

    Poznaň

  • Datum konání akce

    7. 7. 2014

  • Typ akce podle státní příslušnosti

    WRD - Celosvětová akce

  • Kód UT WoS článku