Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Talk about patterns in the mathematics classroom

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F67985840%3A_____%2F15%3A00506270" target="_blank" >RIV/67985840:_____/15:00506270 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    angličtina

  • Název v původním jazyce

    Talk about patterns in the mathematics classroom

  • Popis výsledku v původním jazyce

    The poster deals with the talk in the mathematics classroom which is focused on looking for relationships in a pattern. The communication of students is observed in the environment of geometrical patterns in a triangle grid and their transformation into arithmetic patterns or algebraic functions. It shows how pupils/students reason about relationships in these patterns and among these patterns, how they describe and express their generalizations in words or symbols.

  • Název v anglickém jazyce

    Talk about patterns in the mathematics classroom

  • Popis výsledku anglicky

    The poster deals with the talk in the mathematics classroom which is focused on looking for relationships in a pattern. The communication of students is observed in the environment of geometrical patterns in a triangle grid and their transformation into arithmetic patterns or algebraic functions. It shows how pupils/students reason about relationships in these patterns and among these patterns, how they describe and express their generalizations in words or symbols.

Klasifikace

  • Druh

    D - Stať ve sborníku

  • CEP obor

  • OECD FORD obor

    50301 - Education, general; including training, pedagogy, didactics [and education systems]

Návaznosti výsledku

  • Projekt

    <a href="/cs/project/GA14-01417S" target="_blank" >GA14-01417S: Zkvalitňování znalostí matematického obsahu u budoucích učitelů 1. stupně prostřednictvím badatelsky orientované výuky</a><br>

  • Návaznosti

    I - Institucionalni podpora na dlouhodoby koncepcni rozvoj vyzkumne organizace

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2015

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název statě ve sborníku

    CERME 9 Congress of the European Society for Research in Mathematics Education

  • ISBN

    978-80-7290-844-8

  • ISSN

  • e-ISSN

  • Počet stran výsledku

    2

  • Strana od-do

    1527-1528

  • Název nakladatele

    Charles University in Prague

  • Místo vydání

    Prague

  • Místo konání akce

    Praha

  • Datum konání akce

    4. 2. 2015

  • Typ akce podle státní příslušnosti

    WRD - Celosvětová akce

  • Kód UT WoS článku

    000466853902032