Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Determinanty pro volbu střední školy v České republice

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F67985998%3A_____%2F07%3A00083486" target="_blank" >RIV/67985998:_____/07:00083486 - isvavai.cz</a>

  • Nalezeny alternativní kódy

    RIV/00216208:11640/07:00099641

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    angličtina

  • Název v původním jazyce

    Determinants of secondary school choice in the Czech Republic

  • Popis výsledku v původním jazyce

    The admission process into secondary schools in the Czech Republic involves high risk of ending up at an undesired school if failing to be admitted to one?s preferred school. Hence, the application decision is an important element of the process since individuals have to assess their chances of being admitted. Empirical evidence based on pupils participating in the PISA project suggests that especially the education of parents and cognitive abilities matter to a large extent for a pupil?s application decision.

  • Název v anglickém jazyce

    Determinants of secondary school choice in the Czech Republic

  • Popis výsledku anglicky

    The admission process into secondary schools in the Czech Republic involves high risk of ending up at an undesired school if failing to be admitted to one?s preferred school. Hence, the application decision is an important element of the process since individuals have to assess their chances of being admitted. Empirical evidence based on pupils participating in the PISA project suggests that especially the education of parents and cognitive abilities matter to a large extent for a pupil?s application decision.

Klasifikace

  • Druh

    J<sub>x</sub> - Nezařazeno - Článek v odborném periodiku (Jimp, Jsc a Jost)

  • CEP obor

    AH - Ekonomie

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

    Výsledek vznikl pri realizaci vícero projektů. Více informací v záložce Projekty.

  • Návaznosti

    Z - Vyzkumny zamer (s odkazem do CEZ)

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2007

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název periodika

    CERGE-EI Working Paper Series

  • ISSN

    1211-3298

  • e-ISSN

  • Svazek periodika

    -

  • Číslo periodika v rámci svazku

    341

  • Stát vydavatele periodika

    CZ - Česká republika

  • Počet stran výsledku

    59

  • Strana od-do

    1-59

  • Kód UT WoS článku

  • EID výsledku v databázi Scopus