Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Do mistakes provoke new mistakes? Evidence from chess

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F67985998%3A_____%2F24%3A00586917" target="_blank" >RIV/67985998:_____/24:00586917 - isvavai.cz</a>

  • Nalezeny alternativní kódy

    RIV/00216208:11640/24:00604653

  • Výsledek na webu

    <a href="https://doi.org/10.1109/TG.2023.3275710" target="_blank" >https://doi.org/10.1109/TG.2023.3275710</a>

  • DOI - Digital Object Identifier

    <a href="http://dx.doi.org/10.1109/TG.2023.3275710" target="_blank" >10.1109/TG.2023.3275710</a>

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    angličtina

  • Název v původním jazyce

    Do mistakes provoke new mistakes? Evidence from chess

  • Popis výsledku v původním jazyce

    We investigate how the mistakes of professional chess players affect the quality of their further moves in the same game. Using a database of games played by top chess players, Stockfish chess engine evaluations, and an ordered probit regression analysis, we found clear evidence that most mistakes provoke tilt, which leads to less accurate future play, while in reaction to serious blunders players instead discipline their play.

  • Název v anglickém jazyce

    Do mistakes provoke new mistakes? Evidence from chess

  • Popis výsledku anglicky

    We investigate how the mistakes of professional chess players affect the quality of their further moves in the same game. Using a database of games played by top chess players, Stockfish chess engine evaluations, and an ordered probit regression analysis, we found clear evidence that most mistakes provoke tilt, which leads to less accurate future play, while in reaction to serious blunders players instead discipline their play.

Klasifikace

  • Druh

    J<sub>imp</sub> - Článek v periodiku v databázi Web of Science

  • CEP obor

  • OECD FORD obor

    50202 - Applied Economics, Econometrics

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    I - Institucionalni podpora na dlouhodoby koncepcni rozvoj vyzkumne organizace

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2024

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název periodika

    IEEE Transactions on Games

  • ISSN

    2475-1502

  • e-ISSN

    2475-1510

  • Svazek periodika

    16

  • Číslo periodika v rámci svazku

    2

  • Stát vydavatele periodika

    US - Spojené státy americké

  • Počet stran výsledku

    6

  • Strana od-do

    483-488

  • Kód UT WoS článku

    001252777700010

  • EID výsledku v databázi Scopus

    2-s2.0-85162881942