Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Influence of crack retardation on fatigue crack propagation in steels for railway axles

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F68081723%3A_____%2F14%3A00434915" target="_blank" >RIV/68081723:_____/14:00434915 - isvavai.cz</a>

  • Nalezeny alternativní kódy

    RIV/00216305:26210/14:PU107269

  • Výsledek na webu

    <a href="http://dx.doi.org/10.4028/www.scientific.net/AMR.891-892.351" target="_blank" >http://dx.doi.org/10.4028/www.scientific.net/AMR.891-892.351</a>

  • DOI - Digital Object Identifier

    <a href="http://dx.doi.org/10.4028/www.scientific.net/AMR.891-892.351" target="_blank" >10.4028/www.scientific.net/AMR.891-892.351</a>

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    angličtina

  • Název v původním jazyce

    Influence of crack retardation on fatigue crack propagation in steels for railway axles

  • Popis výsledku v původním jazyce

    The railway axles are subjected to cyclic loading, therefore there is a risk of fatigue failure. For reason that possible crack could not be detected by non-destructive testing method an existing crack in the railway axle must be considered. This is conservative approach commonly used in applications where potential fatigue failure has unaccepted consequences. This paper deals with retardation effect caused by overload cycles and compares results obtained by no retardation approach and results obtainedby generalized Willenborg model, which takes into account the retardation effects due to plastic zone around the crack tip. Results obtained can contribute to the better understanding of fatigue crack behavior in railway axles.

  • Název v anglickém jazyce

    Influence of crack retardation on fatigue crack propagation in steels for railway axles

  • Popis výsledku anglicky

    The railway axles are subjected to cyclic loading, therefore there is a risk of fatigue failure. For reason that possible crack could not be detected by non-destructive testing method an existing crack in the railway axle must be considered. This is conservative approach commonly used in applications where potential fatigue failure has unaccepted consequences. This paper deals with retardation effect caused by overload cycles and compares results obtained by no retardation approach and results obtainedby generalized Willenborg model, which takes into account the retardation effects due to plastic zone around the crack tip. Results obtained can contribute to the better understanding of fatigue crack behavior in railway axles.

Klasifikace

  • Druh

    D - Stať ve sborníku

  • CEP obor

    JL - Únava materiálu a lomová mechanika

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

    <a href="/cs/project/EE2.3.20.0214" target="_blank" >EE2.3.20.0214: Rozvoj lidských zdrojů ve výzkumu fyzikálních a materiálových vlastností modelových, nově vyvíjených a inženýrsky aplikovaných materiálů</a><br>

  • Návaznosti

    I - Institucionalni podpora na dlouhodoby koncepcni rozvoj vyzkumne organizace

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2014

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název statě ve sborníku

    11th International Fatigue Congress

  • ISBN

    978-3-03835-008-8

  • ISSN

    1022-6680

  • e-ISSN

  • Počet stran výsledku

    6

  • Strana od-do

    351-356

  • Název nakladatele

    Trans Tech Publications

  • Místo vydání

    Zurich

  • Místo konání akce

    Melbourne

  • Datum konání akce

    2. 3. 2014

  • Typ akce podle státní příslušnosti

    WRD - Celosvětová akce

  • Kód UT WoS článku

    000337767700054