Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Influence of threshold values on residual fatigue lifetime of railway axles under variable amplitude loading

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F68081723%3A_____%2F15%3A00449788" target="_blank" >RIV/68081723:_____/15:00449788 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

    <a href="http://dx.doi.org/10.1016/j.proeng.2015.02.046" target="_blank" >http://dx.doi.org/10.1016/j.proeng.2015.02.046</a>

  • DOI - Digital Object Identifier

    <a href="http://dx.doi.org/10.1016/j.proeng.2015.02.046" target="_blank" >10.1016/j.proeng.2015.02.046</a>

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    angličtina

  • Název v původním jazyce

    Influence of threshold values on residual fatigue lifetime of railway axles under variable amplitude loading

  • Popis výsledku v původním jazyce

    The paper deals with an estimation of residual fatigue lifetime of railway axles under real loading spectrum. The residual fatigue lifetime is given by magnitude of fatigue crack propagation rate. This rate depends predominantly on load, geometry and material of the axle. Standard steel EA4T for manufacturing of railwa y ax les is considered in this paper. The scatter of data i n v-K curve could be caused by inaccuracy of experimental meas urement or by local change of material properties. The paper shows important differences between obtained residual fatigue lifetime estimations considering scatter in measured material data, especially near the threshold region.

  • Název v anglickém jazyce

    Influence of threshold values on residual fatigue lifetime of railway axles under variable amplitude loading

  • Popis výsledku anglicky

    The paper deals with an estimation of residual fatigue lifetime of railway axles under real loading spectrum. The residual fatigue lifetime is given by magnitude of fatigue crack propagation rate. This rate depends predominantly on load, geometry and material of the axle. Standard steel EA4T for manufacturing of railwa y ax les is considered in this paper. The scatter of data i n v-K curve could be caused by inaccuracy of experimental meas urement or by local change of material properties. The paper shows important differences between obtained residual fatigue lifetime estimations considering scatter in measured material data, especially near the threshold region.

Klasifikace

  • Druh

    D - Stať ve sborníku

  • CEP obor

    JL - Únava materiálu a lomová mechanika

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

    <a href="/cs/project/EE2.3.20.0214" target="_blank" >EE2.3.20.0214: Rozvoj lidských zdrojů ve výzkumu fyzikálních a materiálových vlastností modelových, nově vyvíjených a inženýrsky aplikovaných materiálů</a><br>

  • Návaznosti

    I - Institucionalni podpora na dlouhodoby koncepcni rozvoj vyzkumne organizace

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2015

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název statě ve sborníku

    International Conference on Material and Component Performance under Variable Amplitude Loading

  • ISBN

  • ISSN

    1877-7058

  • e-ISSN

  • Počet stran výsledku

    6

  • Strana od-do

    380-385

  • Název nakladatele

    Elsevier Ltd

  • Místo vydání

    Amsterdam

  • Místo konání akce

    Praha

  • Datum konání akce

    23. 3. 2015

  • Typ akce podle státní příslušnosti

    WRD - Celosvětová akce

  • Kód UT WoS článku