Školní podvýkonnost a subjektivní míra depresivních symptomů
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F68081740%3A_____%2F06%3A00048949" target="_blank" >RIV/68081740:_____/06:00048949 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Školní podvýkonnost a subjektivní míra depresivních symptomů
Popis výsledku v původním jazyce
Studie porovnávala skóry Sebeposuzovací škály depresivity pro děti u dětí rozdělených do tří skupin dle školního výkonu. Podvýkonní stejně tak jako méně výkonní žáci dosahovali vyšší průměrné hodnoty než skupina neproblematického výkonu.
Název v anglickém jazyce
School Underachievement and Subjective Level of Depressive Symptoms
Popis výsledku anglicky
The study compared results of the Children?s Depression Inventory in three groups of children. School underachievers as well as notachievers gained higher average scores than children with no problems in the area of school achievement.
Klasifikace
Druh
J<sub>x</sub> - Nezařazeno - Článek v odborném periodiku (Jimp, Jsc a Jost)
CEP obor
AN - Psychologie
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
<a href="/cs/project/GA406%2F05%2F0915" target="_blank" >GA406/05/0915: Školní podvýkonnost v kontextu depresivní symptomatiky u dětí ve věku 9-11 let</a><br>
Návaznosti
Z - Vyzkumny zamer (s odkazem do CEZ)
Ostatní
Rok uplatnění
2006
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název periodika
Československá psychologie
ISSN
0009-062X
e-ISSN
—
Svazek periodika
50
Číslo periodika v rámci svazku
6
Stát vydavatele periodika
CZ - Česká republika
Počet stran výsledku
9
Strana od-do
335-343
Kód UT WoS článku
—
EID výsledku v databázi Scopus
—