Výzkum psychologických aspektů šikanování mezi žáky na základních školách v ČR
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F68081740%3A_____%2F11%3A00373146" target="_blank" >RIV/68081740:_____/11:00373146 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Výzkum psychologických aspektů šikanování mezi žáky na základních školách v ČR
Popis výsledku v původním jazyce
Kapitola shrnuje vybrané poznatky českého výzkumu o psychologických aspektech šikanování mezi žáky na základních školách. Předkládá výsledky studií zabývajících se prevalencí a formami šikany, kyberšikanou, charakteristikami účastníků šikany, skupinovýmiaspekty šikany a vnímáním a etickým hodnocením šikany.
Název v anglickém jazyce
Research on psychological aspects of bullying among elementary school students in the Czech Republic
Popis výsledku anglicky
The chapter summarizes selected findings of Czech research on psychological aspects of bullying among elementary school students. It presents outcomes of studies concerning prevalence and forms of bullying, cyberbullying, characteristics of participantsof bullying, group aspects of bullying, and perception and moral evaluation of bullying.
Klasifikace
Druh
C - Kapitola v odborné knize
CEP obor
AN - Psychologie
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
Z - Vyzkumny zamer (s odkazem do CEZ)
Ostatní
Rok uplatnění
2011
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název knihy nebo sborníku
Šikanovanie v prostredí školy: možnosti prevencie a zvládania
ISBN
978-80-8082-484-6
Počet stran výsledku
14
Strana od-do
119-133
Počet stran knihy
262
Název nakladatele
Pedagogická fakulta, Trnavská univerzita v Trnave
Místo vydání
Trnava
Kód UT WoS kapitoly
—