Životní strategie podnikatelek a podnikatelů na přelomu tisíciletí
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F68378025%3A_____%2F04%3A00000081" target="_blank" >RIV/68378025:_____/04:00000081 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Životní strategie podnikatelek a podnikatelů na přelomu tisíciletí
Popis výsledku v původním jazyce
Studie teoreticky vychází ze sociologie rodiny, sociologie práce, organizace a managementu a tyto obory propojuje z hlediska sociologie genderových vztahů. Zaměřuje se na motivace ke vstupu do podnikání, na vliv struktury řízení firmy z hlediska pohlavía oboru podnikání na rozdělení práce a kompetencí mezi společníky a způsob vyjednávání a argumentace tohoto rozdělení.
Název v anglickém jazyce
Life Strategies of Businesswomen and Businessmen at the Turn of the Millennium
Popis výsledku anglicky
Study is based on the sociology of family, the sociology of work and the sociology of organisation and management, combining these fields from the perspective of the sociology of gender. It focuses on the motivations for going into business, the structure of company management, from the perspective of gender and of the particular line of business, and its influence on distribution of work and responsibilities between partners and on methods whereby this distribution is reasoned and arranged.
Klasifikace
Druh
B - Odborná kniha
CEP obor
AO - Sociologie, demografie
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
Výsledek vznikl pri realizaci vícero projektů. Více informací v záložce Projekty.
Návaznosti
P - Projekt vyzkumu a vyvoje financovany z verejnych zdroju (s odkazem do CEP)
Ostatní
Rok uplatnění
2004
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
ISBN
80-7330-060-5
Počet stran knihy
63
Název nakladatele
Sociologický ústav AV ČR
Místo vydání
Praha
Kód UT WoS knihy
—