Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Výsledky šetření o počítačové gramotnosti v rámci výzkumu PISA v kontextu vzdělávací politiky ČR

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F68378025%3A_____%2F08%3A00321052" target="_blank" >RIV/68378025:_____/08:00321052 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    angličtina

  • Název v původním jazyce

    Results from the Pisa Computer Literacy Survey and Their Implications for Czech Educational Policy

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Computer literacy of 15-year-olds in the three countries with different level of ICT possessions at home (computer and internet access) ? Slovakia, the Czech Republic and Finland - is analyzed within this paper using data from OECD PISA. The structural modelling approach indicated much stronger indirect than direct effect of family background on computer literacy in Slovakia, where the ICT possession level at home is the lowest (within the three countries). Generally, it was confirmed that the higher the ICT penetration, the lower the indirect effect.

  • Název v anglickém jazyce

    Results from the Pisa Computer Literacy Survey and Their Implications for Czech Educational Policy

  • Popis výsledku anglicky

    Computer literacy of 15-year-olds in the three countries with different level of ICT possessions at home (computer and internet access) ? Slovakia, the Czech Republic and Finland - is analyzed within this paper using data from OECD PISA. The structural modelling approach indicated much stronger indirect than direct effect of family background on computer literacy in Slovakia, where the ICT possession level at home is the lowest (within the three countries). Generally, it was confirmed that the higher the ICT penetration, the lower the indirect effect.

Klasifikace

  • Druh

    C - Kapitola v odborné knize

  • CEP obor

    AO - Sociologie, demografie

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

    Výsledek vznikl pri realizaci vícero projektů. Více informací v záložce Projekty.

  • Návaznosti

    Z - Vyzkumny zamer (s odkazem do CEZ)

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2008

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název knihy nebo sborníku

    The Individual and the Process of Socialisation in the Environment of Current Society

  • ISBN

    978-80-7378-072-2

  • Počet stran výsledku

    19

  • Strana od-do

  • Počet stran knihy

    254

  • Název nakladatele

    MATFYZPRESS

  • Místo vydání

    Praha

  • Kód UT WoS kapitoly