Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Tematizace veřejné sféry v ČR. Nastolují média agendu veřejnosti?

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F68378025%3A_____%2F09%3A00338666" target="_blank" >RIV/68378025:_____/09:00338666 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Tematizace veřejné sféry v ČR. Nastolují média agendu veřejnosti?

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Výzkumný tým prezentoval závěry projektu, jehož cílem bylo zmapovat, zanalyzovat a popsat procesy nastolování a vzájemné provázanosti témat v české veřejnosti a v nastavení tematické agendy tuzemských masových médií v letech 2007-2008. Veřejnou agendu zjišťovalo Centrum pro výzkum veřejného mínění SOÚ AV ČR, v.v, na reprezentativním panelu respondentů, agendu médií pak katedra mediálních studií IKSŽ FSV UK na reprezentativním vzorku mediálních obsahů.

  • Název v anglickém jazyce

    Public Agenda-setting in the Czech Republic: The Agenda-Setting Function of the Mass Media in the Shaping of Public Opinion

  • Popis výsledku anglicky

    The research team presented a project which aimed to map out, analyse and describe agenda-setting processes in the Czech public and in the Czech mass media agenda in 2007-2008. Public agenda was studied by the Public Opinion Research Centre of the Institute of Sociology through a representative panel of respondents; the media agenda was examined by the Institute of Communication Studies and Journalism, Faculty of Social Science, Charles University, through a representative sample of media content.

Klasifikace

  • Druh

    W - Uspořádání workshopu

  • CEP obor

    AO - Sociologie, demografie

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

    <a href="/cs/project/IAA700280702" target="_blank" >IAA700280702: Veřejná a mediální agenda: komparativní analýza tematizace veřejné sféry</a><br>

  • Návaznosti

    P - Projekt vyzkumu a vyvoje financovany z verejnych zdroju (s odkazem do CEP)<br>Z - Vyzkumny zamer (s odkazem do CEZ)

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2009

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Místo konání akce

    Praha

  • Stát konání akce

    CZ - Česká republika

  • Datum zahájení akce

  • Datum ukončení akce

  • Celkový počet účastníků

    15

  • Počet zahraničních účastníků

    0

  • Typ akce podle státní přísl. účastníků

    CST - Celostátní akce