Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

CSDA00145: Veřejná a mediální agenda: komparativní analýza tematizace veřejné sféry

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F68378025%3A_____%2F14%3A00432847" target="_blank" >RIV/68378025:_____/14:00432847 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

    <a href="http://nesstar.soc.cas.cz/webview/" target="_blank" >http://nesstar.soc.cas.cz/webview/</a>

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    CSDA00145: Veřejná a mediální agenda: komparativní analýza tematizace veřejné sféry

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Projekt si klade za cíl zmapovat, analyzovat a popsat procesy nastolování a vzájemné provázanosti témat v české veřejnosti a v nastavení tematické agendy tuzemských masových médií. Empirické šetření vychází z teorie konceptu "agenda-setting" při komparaci výsledků analýzy agendy médií a analýzy hierarchie témat reflektovaných veřejností. Cílem projektu je přinést validní data z domácího prostředí, a tím mimo jiné přispět k diskusi o postavení českých médií ve společnosti a jejich případného vlivu na formování veřejného mínění, neboť nedostatek poučené argumentace, vycházející z vědeckého poznání, považují řešitelé za problematický bod veřejné debaty o vztahu mezi veřejností a masovými médii v České republice.

  • Název v anglickém jazyce

    CSDA00145: Public and Media: Comparative Analysis of Public Agenda-setting

  • Popis výsledku anglicky

    The proposed project aims to map out, analyse and describe agenda-setting and agenda-linking processes in the Czech public and in the Czech mass media agenda. To get the necessary empirical data, in an empirical survey, the bidding team aims to apply theagenda-setting theory in a comparative analysis of Czech media and the hierarchy of issues reflected by the Czech public.

Klasifikace

  • Druh

    A - Audiovizuální tvorba

  • CEP obor

    AO - Sociologie, demografie

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

    <a href="/cs/project/LM2010006" target="_blank" >LM2010006: CESSDA: vytvoření českého uzlu CESSDA-ERIC a jeho zapojení do pan-evropské velké výzkumné infrastruktury datových služeb pro socio-ekonomický výzkum</a><br>

  • Návaznosti

    I - Institucionalni podpora na dlouhodoby koncepcni rozvoj vyzkumne organizace

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2014

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • ISBN

  • Místo vydání

    Praha

  • Název nakladatele resp. objednatele

    Sociologický ústav AV ČR, v.v.i

  • Verze

    1.

  • Identifikační číslo nosiče