Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Linguistic Integration of Middle School Immigrant Children in Czechia

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F68378025%3A_____%2F15%3A00453260" target="_blank" >RIV/68378025:_____/15:00453260 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

    <a href="http://dx.doi.org/10.14712/23361980.2015.97" target="_blank" >http://dx.doi.org/10.14712/23361980.2015.97</a>

  • DOI - Digital Object Identifier

    <a href="http://dx.doi.org/10.14712/23361980.2015.97" target="_blank" >10.14712/23361980.2015.97</a>

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    angličtina

  • Název v původním jazyce

    Linguistic Integration of Middle School Immigrant Children in Czechia

  • Popis výsledku v původním jazyce

    The article analyses the Czech language proficiency of immigrant children enrolled in Czech lower secondary schools. It examines how language skills develop over time and what factors impact the process of Czech language acquisition. The findings of the pilot study using diagnostic instrument designed by authors confirmed that the linguistic distance between Czech and the students' mother tongue had a significant influence on how and how quickly they mastered the Czech language.

  • Název v anglickém jazyce

    Linguistic Integration of Middle School Immigrant Children in Czechia

  • Popis výsledku anglicky

    The article analyses the Czech language proficiency of immigrant children enrolled in Czech lower secondary schools. It examines how language skills develop over time and what factors impact the process of Czech language acquisition. The findings of the pilot study using diagnostic instrument designed by authors confirmed that the linguistic distance between Czech and the students' mother tongue had a significant influence on how and how quickly they mastered the Czech language.

Klasifikace

  • Druh

    J<sub>x</sub> - Nezařazeno - Článek v odborném periodiku (Jimp, Jsc a Jost)

  • CEP obor

    AM - Pedagogika a školství

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    I - Institucionalni podpora na dlouhodoby koncepcni rozvoj vyzkumne organizace

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2015

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název periodika

    Acta Universitatis Carolinae- Geographica

  • ISSN

    0300-5402

  • e-ISSN

  • Svazek periodika

    50

  • Číslo periodika v rámci svazku

    2

  • Stát vydavatele periodika

    CZ - Česká republika

  • Počet stran výsledku

    12

  • Strana od-do

    181-192

  • Kód UT WoS článku

  • EID výsledku v databázi Scopus

    2-s2.0-84952047087