Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

The Use of Narrative in Education

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F68378068%3A_____%2F12%3A00390379" target="_blank" >RIV/68378068:_____/12:00390379 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    turečtina

  • Název v původním jazyce

    Anlatilarin E?itimde Kullanilmasi

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Bu makalede, klasik edebî bildirişim modelini e?itimci, ö?renci ve müfredat arasindaki ilişkiye uygulamak suretiyle anlatiralin e?itimdeki rolü ve konumu üzerine odaklanaca?iz. E?itimci?müfredat?ö?renci üçgenini esas alarak, sirasiyla "anlatilarin e?itimci tarafindan kullanilmasi", "anlatilarin ö?renci tarafindan kullanilmasi" ve "anlatilarin mevcut müfredatta kullanilmasi" üzerinde duraca?iz.

  • Název v anglickém jazyce

    The Use of Narrative in Education

  • Popis výsledku anglicky

    The study focuses on the role and position of narratives in education by applying the classsic model of literary communication to the relationships between the educator, the student and the curriculum. Basing upon the educator?curriculum?student triad, the author respectively discuss "the use of naratives by the educator", "the use of narratives by students" and "the use of narratives presenting the curriculum".

Klasifikace

  • Druh

    J<sub>x</sub> - Nezařazeno - Článek v odborném periodiku (Jimp, Jsc a Jost)

  • CEP obor

    AJ - Písemnictví, mas–media, audiovize

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

    <a href="/cs/project/GAP406%2F10%2F1911" target="_blank" >GAP406/10/1911: Jan Mukařovský: život, dílo, ohlas</a><br>

  • Návaznosti

    I - Institucionalni podpora na dlouhodoby koncepcni rozvoj vyzkumne organizace

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2012

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název periodika

    Yeni Türk Edebiyati. Hakemli Alti Aylik ?nceleme Dergisi/ Modern Turkish Literature. A Biannual Peer Reviewed Journal of Research

  • ISSN

    1309-565X

  • e-ISSN

  • Svazek periodika

    2012

  • Číslo periodika v rámci svazku

    6

  • Stát vydavatele periodika

    TR - Turecká republika

  • Počet stran výsledku

    11

  • Strana od-do

    117-127

  • Kód UT WoS článku

  • EID výsledku v databázi Scopus