Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Pomáhat a bavit: komunikace policie na sociálních sítích

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F68378092%3A_____%2F21%3A00555400" target="_blank" >RIV/68378092:_____/21:00555400 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

    <a href="https://fphil.uniba.sk/fileadmin/fif/katedry_pracoviska/ksj/publikacie/Zbornik_21_FINAL_WEB__1_.pdf" target="_blank" >https://fphil.uniba.sk/fileadmin/fif/katedry_pracoviska/ksj/publikacie/Zbornik_21_FINAL_WEB__1_.pdf</a>

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Pomáhat a bavit: komunikace policie na sociálních sítích

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Příspěvek se zabývá komunikací policie, státní i městské, na sociálních sítích. Vychází z šířeji založeného výzkumu komunikace veřejných institucí na Twitteru. Texty, které instituce zveřejňují na Twitteru a Facebooku, tj. tweety a facebookové posty, jsou analyzovány z hlediska jejich vztahu k normám institucionální komunikace a způsobu, jakým využívají funkcionality poskytované online prostředím. Analýza mj. ukazuje současný trend v přístupu institucí k sociálním sítím, oblibu autorských profilů, tj. profilů, jejichž autoři se v rozporu s neosobní normou institucionální komunikace projevují v textu jazykovou kreativitou a snahou adresáty pobavit. Jde o speciální způsob využití sociálních sítí k public relations. Přestože se setkává u veřejnosti většinou s pozitivním ohlasem, má tento způsob svá omezení plynoucí z asymetrického postavení občanů a instituce v institucionální komunikaci.

  • Název v anglickém jazyce

    Assist and Entertain: Communication of the Police on Social Networks

  • Popis výsledku anglicky

    The article deals with the communication of police, both national and municipal, on social networks. It is based on an earlier more extensive research of the communication of public institutions on Twitter. The texts posted by these institutions on Twitter and Facebook, i.e., tweets and facebook postings, are analysed from the point of their relationship to the norms of institutional communication and of the manner in which they make use of the functionality provided by the online environment. The analysis, inter alia, indicates the contemporary trend in the approach of institutions to social networks, the popularity of the profiles of the authors, i.e. of the profiles within which, in contrast to the impersonal norm of institutional communication, the authors incorporate into the text their linguistic creativity and their intention to entertain the readers. It is a special way of utilizing the social networks for public relations. Although such approach usually meets with a positive reaction by the public, this manner has its limitations stemming from the asymmetric status of citizens and institutions in institutional communication.

Klasifikace

  • Druh

    D - Stať ve sborníku

  • CEP obor

  • OECD FORD obor

    60203 - Linguistics

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    I - Institucionalni podpora na dlouhodoby koncepcni rozvoj vyzkumne organizace

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2021

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název statě ve sborníku

    Štýl - komunikácia - kultúra

  • ISBN

    978-80-223-5317-5

  • ISSN

  • e-ISSN

  • Počet stran výsledku

    14

  • Strana od-do

    242-255

  • Název nakladatele

    Univerzita Komenského v Bratislavě

  • Místo vydání

    Bratislava

  • Místo konání akce

    online

  • Datum konání akce

    8. 9. 2021

  • Typ akce podle státní příslušnosti

    EUR - Evropská akce

  • Kód UT WoS článku