Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Internetová reklama a spam

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F68378122%3A_____%2F16%3A00467274" target="_blank" >RIV/68378122:_____/16:00467274 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Internetová reklama a spam

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Internetová reklama podléhá regulaci ze strany celé řady předpisů. K protiprávním formám internetové reklamy patří zneužití metatagů, zneužívání ochranných známek konkurence v rámci klíčových slov u vyhledávačů, reklama šířená trojskými koni. Platná právní úprava poskytuje dostatečně efektivní nástroje k postihu, ovšem pouze za předpokladu, že lze prokázat jeho skutečného původce.

  • Název v anglickém jazyce

    Internet Advertising and Spam

  • Popis výsledku anglicky

    Internet advertising is subject to a host of legal regulations. Illegal forms of Internet advertising include the misuse of meta-tags, misuse of competitors´ trademarks when using key words in search engines, or advertising spread via the Troyan Horse. Current legislation provides sufficiently effective sanction tools, but only if their real perpetrator can be detected.

Klasifikace

  • Druh

    O - Ostatní výsledky

  • CEP obor

    AG - Právní vědy

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    I - Institucionalni podpora na dlouhodoby koncepcni rozvoj vyzkumne organizace

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2016

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů