Internetová reklama a spam
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F68378122%3A_____%2F16%3A00467274" target="_blank" >RIV/68378122:_____/16:00467274 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Internetová reklama a spam
Popis výsledku v původním jazyce
Internetová reklama podléhá regulaci ze strany celé řady předpisů. K protiprávním formám internetové reklamy patří zneužití metatagů, zneužívání ochranných známek konkurence v rámci klíčových slov u vyhledávačů, reklama šířená trojskými koni. Platná právní úprava poskytuje dostatečně efektivní nástroje k postihu, ovšem pouze za předpokladu, že lze prokázat jeho skutečného původce.
Název v anglickém jazyce
Internet Advertising and Spam
Popis výsledku anglicky
Internet advertising is subject to a host of legal regulations. Illegal forms of Internet advertising include the misuse of meta-tags, misuse of competitors´ trademarks when using key words in search engines, or advertising spread via the Troyan Horse. Current legislation provides sufficiently effective sanction tools, but only if their real perpetrator can be detected.
Klasifikace
Druh
O - Ostatní výsledky
CEP obor
AG - Právní vědy
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
I - Institucionalni podpora na dlouhodoby koncepcni rozvoj vyzkumne organizace
Ostatní
Rok uplatnění
2016
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů