Intensive vibration of bridges due to high speed trains.
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F68378297%3A_____%2F02%3A14025005" target="_blank" >RIV/68378297:_____/02:14025005 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
angličtina
Název v původním jazyce
Intensive vibration of bridges due to high speed trains.
Popis výsledku v původním jazyce
The railway bridges are intensively excited due to high speedtrains. A simple theoretical model presents the solution ina compact form. The effect of important parameters is studiedfor both concrete and steel bridges of spans 5 to 50 m forthree types ofhigh speed trains at speeds from 5 to 500 km/h.
Název v anglickém jazyce
Intensive vibration of bridges due to high speed trains.
Popis výsledku anglicky
The railway bridges are intensively excited due to high speedtrains. A simple theoretical model presents the solution ina compact form. The effect of important parameters is studiedfor both concrete and steel bridges of spans 5 to 50 m forthree types ofhigh speed trains at speeds from 5 to 500 km/h.
Klasifikace
Druh
D - Stať ve sborníku
CEP obor
JM - Inženýrské stavitelství
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
Výsledek vznikl pri realizaci vícero projektů. Více informací v záložce Projekty.
Návaznosti
P - Projekt vyzkumu a vyvoje financovany z verejnych zdroju (s odkazem do CEP)<br>Z - Vyzkumny zamer (s odkazem do CEZ)
Ostatní
Rok uplatnění
2002
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název statě ve sborníku
Computers in Railways VIII.
ISBN
1-85312-913-5
ISSN
—
e-ISSN
—
Počet stran výsledku
10
Strana od-do
595-604
Název nakladatele
WIT Press
Místo vydání
Southampton, Boston
Místo konání akce
Myrina [GR]
Datum konání akce
12. 6. 2002
Typ akce podle státní příslušnosti
WRD - Celosvětová akce
Kód UT WoS článku
—