Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Zvyšování únosnosti pražcového podloží systémem GEOWEB

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F68407700%3A21110%2F04%3A01105010" target="_blank" >RIV/68407700:21110/04:01105010 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Zvyšování únosnosti pražcového podloží systémem GEOWEB

  • Popis výsledku v původním jazyce

    V příspěvku je popsán výztužný geobuňkový systém GEOWEB a jeho použití ke zvýšení únosnosti pražcového podloží v délce 720 m v traťovém úseku Dětmarovice-Popovice u Karviné. Na výsledcích měření statických modulů přetvárnosti v konstrukci pražcového podloží je dokumentován vliv geobuňkového systému GEOWEB na zvýšení únosnosti pražcového podloží.

  • Název v anglickém jazyce

    Increasing of the Trackbed Bearing Capacity with GEOWEB System

  • Popis výsledku anglicky

    For increasing of the trackbed bearing capacity in the track section Dětmarovice-Popovice u Karviné in length of 720 m a reinforcing geocell system GEOWEB has been used. The results of the deformation modulus measurement in the trackbed proved the influence of the system for increasing of the trackbed bearing capacity.

Klasifikace

  • Druh

    J<sub>x</sub> - Nezařazeno - Článek v odborném periodiku (Jimp, Jsc a Jost)

  • CEP obor

    JM - Inženýrské stavitelství

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

    <a href="/cs/project/GA103%2F03%2F0172" target="_blank" >GA103/03/0172: Experimentální a matematická analýza vícevrstvého systému železniční trati</a><br>

  • Návaznosti

    P - Projekt vyzkumu a vyvoje financovany z verejnych zdroju (s odkazem do CEP)

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2004

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název periodika

    Nová železniční technika

  • ISSN

    1210-3942

  • e-ISSN

  • Svazek periodika

    12

  • Číslo periodika v rámci svazku

    6

  • Stát vydavatele periodika

    CZ - Česká republika

  • Počet stran výsledku

    4

  • Strana od-do

    13-16

  • Kód UT WoS článku

  • EID výsledku v databázi Scopus