Zkušenosti s bezstykovou kolejí na dlouhých mostech
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F68407700%3A21110%2F07%3A01130419" target="_blank" >RIV/68407700:21110/07:01130419 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Zkušenosti s bezstykovou kolejí na dlouhých mostech
Popis výsledku v původním jazyce
V roce 2003 byla v Praze uvedena do provozu nová dvoukolejná tramvajová trať Hlubočepy - Barrandov. Z celkové délky 3,5 km bylo kolem 770 m provedeno na mostních konstrukcích. To vedlo k novým technickým řešením v konstrukci tramvajové tratě. V příspěvkujsou popsána technická řešení konstrukce tramvajové tratě a výsledky dlouhodobého sledování několika traťových úseků.
Název v anglickém jazyce
Experience in Continuous Welded Rail on Long Bridges
Popis výsledku anglicky
In the year 2003, new double track tram line Hlubočepy - Barrandov were put into service in Prague. From the overall length 3.5 km, about 770 m were carried out on bridge constructions. This leaded to new technical solutions in tram line structure. In the paper, technical solutions of tram track structure and results of long term monitoring of several line sections are described.
Klasifikace
Druh
D - Stať ve sborníku
CEP obor
JM - Inženýrské stavitelství
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
Z - Vyzkumny zamer (s odkazem do CEZ)
Ostatní
Rok uplatnění
2007
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název statě ve sborníku
Zborník přednášok - VIII. vedecká konferencia Stavebnej fakulty TU v Košiciach
ISBN
978-80-8073-801-3
ISSN
—
e-ISSN
—
Počet stran výsledku
6
Strana od-do
99-104
Název nakladatele
Technická Univerzita
Místo vydání
Košice
Místo konání akce
Košice
Datum konání akce
28. 5. 2007
Typ akce podle státní příslušnosti
WRD - Celosvětová akce
Kód UT WoS článku
—