Praha - Nová technická řešení tramvajových tratí
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F68407700%3A21110%2F08%3A01146732" target="_blank" >RIV/68407700:21110/08:01146732 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Praha - Nová technická řešení tramvajových tratí
Popis výsledku v původním jazyce
Nová technická řešení tramvajových tratí v Praze vyžadují použití nových konstrukčních prvků. V příspěvku jsou uvedeny některé technické zajímavosti v tramvajové síti Prahy - úplná křížení, extrémní sklonové poměry, samostatné mostní konstrukce, dilatační zařízení v bezstykové koleji. Příklady jsou dokumentovány současným stavem tratí a návrhem nového řešení.
Název v anglickém jazyce
Prague - New Technical Solutions of Tram Tracks
Popis výsledku anglicky
Modern technical solutions of the tram tracks in Prague required using of new structural elements. There are mentioned some of the technical matters of interest in the Prague tram net - full crossing, extreme cant conditions, separate bridge structures,dilatation device in continuously welded track. These examples are documented by contemporary track conditions and by design of modern solution of them.
Klasifikace
Druh
D - Stať ve sborníku
CEP obor
JM - Inženýrské stavitelství
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
Z - Vyzkumny zamer (s odkazem do CEZ)
Ostatní
Rok uplatnění
2008
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název statě ve sborníku
Zintegrowany system transportu miejsiego
ISBN
978-83-61348-09-2
ISSN
—
e-ISSN
—
Počet stran výsledku
6
Strana od-do
—
Název nakladatele
EUROSYSTEM
Místo vydání
Wroclaw
Místo konání akce
Wroclaw
Datum konání akce
23. 10. 2008
Typ akce podle státní příslušnosti
WRD - Celosvětová akce
Kód UT WoS článku
—