Konstrukce bezstykové koleje na dlouhých mostech
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F68407700%3A21110%2F07%3A01132604" target="_blank" >RIV/68407700:21110/07:01132604 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Konstrukce bezstykové koleje na dlouhých mostech
Popis výsledku v původním jazyce
V roce 2003 byla v Praze uvedena do provozu nová dvoukolejná tramvajová trať Hlubočepy - Barrandov. Z celkové délky 3,5 km bylo kolem 770 m situováno na mostní konstrukce, což vedlo k novým technickým řešením konstrukce tramvajové tratě. V příspěvku jsoupopsána technická řešení konstrukce tramvajové tratě a výsledky dlouhodobého sledování několika traťových úseků.
Název v anglickém jazyce
Continuous Welded Rail on Long Bridge Constructions
Popis výsledku anglicky
In the year 2003, new double track tram line Hlubočepy - Barrandov were put into service in Prague. From the overall length 3.5 km, about 770 m were carried out on bridge constructions. This leaded to new technical solutions in tram line structure. In the paper, technical solutions of tram track structure and results of long term monitoring of several line sections are described.
Klasifikace
Druh
D - Stať ve sborníku
CEP obor
JM - Inženýrské stavitelství
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
Z - Vyzkumny zamer (s odkazem do CEZ)
Ostatní
Rok uplatnění
2007
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název statě ve sborníku
Spolehlivost, optimalizace a trvanlivost stavebních materiálů a konstrukcí
ISBN
978-80-01-03776-8
ISSN
—
e-ISSN
—
Počet stran výsledku
6
Strana od-do
279-284
Název nakladatele
České vysoké učení technické v Praze
Místo vydání
Praha
Místo konání akce
Praha
Datum konání akce
2. 5. 2007
Typ akce podle státní příslušnosti
CST - Celostátní akce
Kód UT WoS článku
—