Riziková analýza projektu "Praha-Beroun, Nové železničné spojenie"
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F68407700%3A21110%2F07%3A01140968" target="_blank" >RIV/68407700:21110/07:01140968 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Riziková analýza projektu "Praha-Beroun, Nové železničné spojenie"
Popis výsledku v původním jazyce
Využití metod expertní analýzy ve dvou případových studiích.
Název v anglickém jazyce
Project Risk Analysis
Popis výsledku anglicky
All railway tunnels in Europe and elsewhere are subjected to risk analyses, which are mainly required by the insurance industry. In case of the railway tunnel between Prague and Beroun, Czech Republic (two tubes, 25 km), designed currently for a branch of the Trans-European high-speed railway system, two introductory risk analyses had been performed, referred to (i) the construction stage of the tunnel and (ii) the normal traffic stage. Two methods of expert analysis were used for both cases, viz., SAFMEA (Statistical Failure Mode and Effects Analysis) and UMRA (Universal Matrix of Risk
Klasifikace
Druh
C - Kapitola v odborné knize
CEP obor
AP - Městské, oblastní a dopravní plánování
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
Z - Vyzkumny zamer (s odkazem do CEZ)
Ostatní
Rok uplatnění
2007
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název knihy nebo sborníku
Stavebnícka ročenka 2007
ISBN
80-8076-030-6
Počet stran výsledku
2
Strana od-do
65-66
Počet stran knihy
—
Název nakladatele
Jaga group
Místo vydání
Bratislava
Kód UT WoS kapitoly
—