Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Zkušenosti s dilatačními zařízeními na dlouhých mostech

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F68407700%3A21110%2F11%3A00180429" target="_blank" >RIV/68407700:21110/11:00180429 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Zkušenosti s dilatačními zařízeními na dlouhých mostech

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Zejména v posledních letech se objevují konstrukce bezstykové koleje na mostních objektech s dilatujícími délkami 200 m a více. Tyto konstrukce vyžadují umístění velkých dilatačních zařízení do konstrukce koleje a řešení návaznosti přilehlých traťových úseků koleje. Pohyb jazykové, příp. kolenové kolejnice ve vztahu k celkové dilataci mostní konstrukce vyžaduje dlouhodobé sledování za různých klimatických podmínek. V článku jsou uvedeny výsledky měření, která byla prováděna v rámci řešení výzkumného záměru.

  • Název v anglickém jazyce

    Experiences with the Expansion Switches on Long Bridges

  • Popis výsledku anglicky

    Continuous welded rail has been laid on long bridges featuring expansion lengths of 200 m and more during the last years. These structures require installation of the large expansion switches in the track and special design of the neighbouring track sections. The movement of the tongue or wing rail in relation to the overall bridge expansion requires a long-time monitoring under variable climatic conditions. The paper mentions the results of measurements carried out in the framework of the research plan.

Klasifikace

  • Druh

    J<sub>x</sub> - Nezařazeno - Článek v odborném periodiku (Jimp, Jsc a Jost)

  • CEP obor

    JM - Inženýrské stavitelství

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    Z - Vyzkumny zamer (s odkazem do CEZ)

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2011

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název periodika

    Nová železniční technika

  • ISSN

    1210-3942

  • e-ISSN

  • Svazek periodika

    19

  • Číslo periodika v rámci svazku

    2

  • Stát vydavatele periodika

    CZ - Česká republika

  • Počet stran výsledku

    5

  • Strana od-do

    18-22

  • Kód UT WoS článku

  • EID výsledku v databázi Scopus