Proč lidé říkají "ne" multi levelu - netradiční formě marketingu?
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F68407700%3A21110%2F11%3A00183119" target="_blank" >RIV/68407700:21110/11:00183119 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Proč lidé říkají "ne" multi levelu - netradiční formě marketingu?
Popis výsledku v původním jazyce
Příspěvek o netradičních formách marketingu se zaměřuje zejména na jedno z nejvíce diskutovaných témat, a to na multi-level marketing. Článek se zabývá vysvětlením pojmu multi-level marketing a popisuje povědomí široké veřejnosti o tomto způsobu příméhoprodeje.
Název v anglickém jazyce
Why do people say "not" Multilevel - non traditional form of marketing?)
Popis výsledku anglicky
This contribution regarding non traditional form of marketing is focused on one of the most discussed theme which is the multilevel marketing. The main goal of the contribution is to explain the concept of multi level (multilevel) marketing and to describe public awareness concerning this type of direct sales.
Klasifikace
Druh
C - Kapitola v odborné knize
CEP obor
AH - Ekonomie
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
I - Institucionalni podpora na dlouhodoby koncepcni rozvoj vyzkumne organizace
Ostatní
Rok uplatnění
2011
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název knihy nebo sborníku
Revue mladých vedcov
ISBN
978-80-554-0400-4
Počet stran výsledku
4
Strana od-do
113-116
Počet stran knihy
224
Název nakladatele
EDIS
Místo vydání
Žilina
Kód UT WoS kapitoly
—