Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Proč lidé říkají "ne" multi levelu - netradiční formě marketingu?

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F68407700%3A21110%2F11%3A00183119" target="_blank" >RIV/68407700:21110/11:00183119 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Proč lidé říkají "ne" multi levelu - netradiční formě marketingu?

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Příspěvek o netradičních formách marketingu se zaměřuje zejména na jedno z nejvíce diskutovaných témat, a to na multi-level marketing. Článek se zabývá vysvětlením pojmu multi-level marketing a popisuje povědomí široké veřejnosti o tomto způsobu příméhoprodeje.

  • Název v anglickém jazyce

    Why do people say "not" Multilevel - non traditional form of marketing?)

  • Popis výsledku anglicky

    This contribution regarding non traditional form of marketing is focused on one of the most discussed theme which is the multilevel marketing. The main goal of the contribution is to explain the concept of multi level (multilevel) marketing and to describe public awareness concerning this type of direct sales.

Klasifikace

  • Druh

    C - Kapitola v odborné knize

  • CEP obor

    AH - Ekonomie

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    I - Institucionalni podpora na dlouhodoby koncepcni rozvoj vyzkumne organizace

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2011

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název knihy nebo sborníku

    Revue mladých vedcov

  • ISBN

    978-80-554-0400-4

  • Počet stran výsledku

    4

  • Strana od-do

    113-116

  • Počet stran knihy

    224

  • Název nakladatele

    EDIS

  • Místo vydání

    Žilina

  • Kód UT WoS kapitoly