Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Vliv chodců na kapacitu vjezdu do okružní křižovatky

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F68407700%3A21110%2F13%3A00208179" target="_blank" >RIV/68407700:21110/13:00208179 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Vliv chodců na kapacitu vjezdu do okružní křižovatky

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Článek analyzuje vliv chodců na kapacitu vjezdu do jednopruhových okružních křižovatek v ČR. V roce 2012 bylo provedeno celkem 19 dopravních průzkumů na 15 různých jednopruhových okružních křižovatkách v jedenácti městech ČR. Ze záznamů byly vyhodnocovány charakteristiky dopravního proudu za účelem následné analýzy vzájemných závislostí. Ze zjištěných charakteristik byl spočten koeficient vlivu chodců podle zvolené metodiky vyhodnocování a porovnán s koeficientem dle německé metodiky HBS. Po zjištění určitých rozdílů byl německý výpočetní mechanismus kalibrován na české podmínky. Výstupem výzkumu je metodika pro stanovování vlivu přecházejících chodců na kapacitu vjezdu do okružní křižovatky.

  • Název v anglickém jazyce

    Influence of pedestrians at the entrance capacity on roundabouts

  • Popis výsledku anglicky

    This article analyzes the impact of pedestrians on the capacity of single-lane roundabouts in the Czech Republic. In 2012, there were performed a total of 19 traffic surveys at 15 different sigle-lane roundabouts in 11 cities in the Czech Republic. The characteristics of traffic flow were evaluated from records for subsequent analysis of interdependencies. From the identified characteristics was calculated the pedestrian coefficient according to the chosen methodology and compared with the German HBS methodology. After finding of some discrepancy there was calibrated the German computational mechanism on the Czech traffic conditions. As a result of the survey there was presented a computational mechanism for determining the impact of pedestrians on thecapacity of the entrance to the roundabout.

Klasifikace

  • Druh

    D - Stať ve sborníku

  • CEP obor

    JM - Inženýrské stavitelství

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    S - Specificky vyzkum na vysokych skolach

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2013

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název statě ve sborníku

    Mariánské Lázně 2013 - Navrhování a posuzování křižovatek na pozemních komunikacích

  • ISBN

    978-80-87394-09-0

  • ISSN

  • e-ISSN

  • Počet stran výsledku

    5

  • Strana od-do

    30-34

  • Název nakladatele

    EDIP, s.r.o.

  • Místo vydání

    Liberec

  • Místo konání akce

    Mariánské Lázně

  • Datum konání akce

    10. 10. 2013

  • Typ akce podle státní příslušnosti

    EUR - Evropská akce

  • Kód UT WoS článku