Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Rekurzivní simulace trvalých deformací vozovky

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F68407700%3A21110%2F14%3A00221858" target="_blank" >RIV/68407700:21110/14:00221858 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Rekurzivní simulace trvalých deformací vozovky

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Česká návrhová metodika nezahrnuje posouzení vzniku trvalých deformací ve vozovce. Je k diskuzi odborné veřejnosti, zda by takové posouzení konstrukce vozovky ve vybraných případech neumožňovalo vhodnější výběr úpravy pro konkrétní typ zatížení. Tento článek se věnuje popisu metody používané v Kalifornii, USA ke stanovení vývoje trvalých deformací ve vozovce. Metoda je založena na měření smykových parametrů asfaltových hutněných směsí. Jako ukázka výstupu výpočtu jsou prezentovány data simulací hloubkykolejí programem CalME při dvou úrovních zatížení a ve třech klimatických podmínkách vyvinutým na UC, Berkeley.

  • Název v anglickém jazyce

    Recursive simulation of pavement permanent deformation

  • Popis výsledku anglicky

    The Czech pavement design method does not contain an assessment of pavement permanent deformations. The question the engineer may as is whether would such a methodology, in specific cases of pavement loading, prevent the early pavement rutting and provide a tool for a better technology selection. This article discuss the Californian pavement design method in regard to pavement permanent deformation. The methodology is based on asphalt mixtures shear properties. The pattern data are presented to illustrate the possible CalME program output. The pavement rutting simulations were done at two different loadings and at three climate conditions.

Klasifikace

  • Druh

    D - Stať ve sborníku

  • CEP obor

    JN - Stavebnictví

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

    <a href="/cs/project/EE2.3.30.0034" target="_blank" >EE2.3.30.0034: Podpora zkvalitnění týmů výzkumu a vývoje a rozvoj intersektorální mobility na ČVUT v Praze</a><br>

  • Návaznosti

    P - Projekt vyzkumu a vyvoje financovany z verejnych zdroju (s odkazem do CEP)

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2014

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název statě ve sborníku

    Výskum a technický rozvoj v cestnom staviteĺstve

  • ISBN

    978-80-89565-16-0

  • ISSN

  • e-ISSN

  • Počet stran výsledku

    8

  • Strana od-do

    92-99

  • Název nakladatele

    Kongres STUDIO, spol. s r.o.

  • Místo vydání

    Bratislava

  • Místo konání akce

    Bratislava

  • Datum konání akce

    21. 11. 2014

  • Typ akce podle státní příslušnosti

    WRD - Celosvětová akce

  • Kód UT WoS článku