Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

KAPACITA MÍSTA PŘIPOJENÍ SPOJOVACÍ VĚTVE NA VÝJEZD Z OKRUŽNÍ KŘIŽOVATKY (TYP KLÍN)

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F68407700%3A21110%2F14%3A00222655" target="_blank" >RIV/68407700:21110/14:00222655 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    KAPACITA MÍSTA PŘIPOJENÍ SPOJOVACÍ VĚTVE NA VÝJEZD Z OKRUŽNÍ KŘIŽOVATKY (TYP KLÍN)

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Pro kapacitu sítě pozemních komunikací je rozhodující kapacita jejích uzlových bodů. Kapacitu spojovací větve limituje místo odpojení z vjezdu a místo připojení na výjezd z okružní křižovatky. Zásadním specifikem pro stanovení kapacity spojovací větve jezjištění kritických (tg), následných (tf) a minimálních časových mezer (t0, tmin) v místě připojení na výjezd z křižovatky. Byla prověřena celá řada ovlivňujících faktorů, např. délka spojovací větve, vzdálenost konce připojení od hranice okružní křižovatky (Lkk) atd. Z posouzení korelace a s podmínkou, aby rozdíl v kapacitě připojení nebyl větší než 50pvoz/h vyplynulo, že rozhodujícím je faktor vzdálenosti konce připojení (delší doba pro rozhodnutí řidiče odpovídá kratšímu tg). Celková délka spojovacívětve (SV) je tvořena různou geometrickou dispozicí při odbočování na začátku (klín, krátký odbočovací pruh a samostatný pruh), délkou střední části a různou dispozicí připojení na konci větve (klín, krátký připojovací pruh a samostatný

  • Název v anglickém jazyce

    CAPACITY OF THE CONNECTION PLACE OF THE BYPASS TO THE EXIT OF THE ROUNDABOUT (TYPE WEDGE)

  • Popis výsledku anglicky

    The capacity of nodal points (nodal points of road network) is determinative for the capacity of the road network. The exit point of the roundabout and connection point of bypass to the exit of roundabout is limited for the own capacity of bypass. The basic specificity to determine of the capacity of connecting branch, is finding out critical (tg), subsequent (tf) and the minimum time gap (t0, tmin) in the point of connection to the exit of rounabout. During the research was checked out several limitedfactors: length of bypass, distance of connection of bypass to the exit of roundabout (Lkk), etc. The appraisal of correlation and with the condition, that the difference in capacity can not be bigger than 50 vph, followed that decisive is factor of thedistance of the end of connection of bypass (longer time for decision of driver is connect with shorter tg). The total length of connecting branch has several geometric possibilities during the turning at the beginning, length of central

Klasifikace

  • Druh

    D - Stať ve sborníku

  • CEP obor

    JM - Inženýrské stavitelství

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    S - Specificky vyzkum na vysokych skolach

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2014

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název statě ve sborníku

    Research, Development and Innovation in Transport 2014

  • ISBN

    978-80-248-3613-3

  • ISSN

  • e-ISSN

  • Počet stran výsledku

    74

  • Strana od-do

    1-74

  • Název nakladatele

    Vysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava, Fakulta stavební, Katedra dopravního stavitelství

  • Místo vydání

    Ostrava

  • Místo konání akce

    Vysoké Mýto

  • Datum konání akce

    30. 10. 2014

  • Typ akce podle státní příslušnosti

    EUR - Evropská akce

  • Kód UT WoS článku