Analýza kapacity bypassu okružních křižovatek
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F68407700%3A21110%2F16%3A00300848" target="_blank" >RIV/68407700:21110/16:00300848 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Analýza kapacity bypassu okružních křižovatek
Popis výsledku v původním jazyce
Pro kapacitu sítě pozemních komunikací je rozhodující kapacita jejích uzlových bodů. Kapacitu spojovací větve limituje místo odpojení z vjezdu a místo připojení na výjezd z okružní křižovatky.Spojovací větev (SV) zvyšuje celkovou kapacitu křižovatky tím, že odvádí proudy prvního pravého odbočení mimo plochu křižovatky viz. [7] a [9]. Významným přínosem je snížení intenzity a zlepšení kvality provozu ÚKD na vjezdu.Článek se zabývá stanovením kapacity spojovacích větví na okružních křižovatkách (OK typ 1/1) s jednopruhovými SV; kapacity byly stanoveny pomocí mikrosimulačních modelů v programu PTV Vissim.
Název v anglickém jazyce
ANALYSIS OF THE CAPACITY OF BYPASS ROUNDABOUTS
Popis výsledku anglicky
The capacity of nodal points (nodal points of road network) is determinative for the capacity of the road network. The exit point of the roundabout and connection point of the bypass to the exit of the roundabout is limited for the own capacity of the bypass. Connecting branch increases total capacity of the intersection that removes currents of the first right turn out of the intersection area [7] and [9]. A significant benefit is the reduction of the intensity and quality improvement of the traffic at the entrance. The article is focused on determination of the capacity of connecting branch roundabouts (OK Type 1/1) with one banded bypass; capacity was determined in the micro-simulation models in the programme PTV Vissim.
Klasifikace
Druh
D - Stať ve sborníku
CEP obor
JM - Inženýrské stavitelství
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
S - Specificky vyzkum na vysokych skolach
Ostatní
Rok uplatnění
2016
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název statě ve sborníku
Sborník studentské vědecké konference "Trendy a inovace v dopravním stavitelství"
ISBN
978-80-01-05973-9
ISSN
—
e-ISSN
—
Počet stran výsledku
170
Strana od-do
1-170
Název nakladatele
ČVUT v Praze, Fakulta stavební
Místo vydání
Praha
Místo konání akce
Praha
Datum konání akce
20. 6. 2016
Typ akce podle státní příslušnosti
WRD - Celosvětová akce
Kód UT WoS článku
—