Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Analýza kapacity bypassu okružních křižovatek

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F68407700%3A21110%2F16%3A00300848" target="_blank" >RIV/68407700:21110/16:00300848 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Analýza kapacity bypassu okružních křižovatek

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Pro kapacitu sítě pozemních komunikací je rozhodující kapacita jejích uzlových bodů. Kapacitu spojovací větve limituje místo odpojení z vjezdu a místo připojení na výjezd z okružní křižovatky.Spojovací větev (SV) zvyšuje celkovou kapacitu křižovatky tím, že odvádí proudy prvního pravého odbočení mimo plochu křižovatky viz. [7] a [9]. Významným přínosem je snížení intenzity a zlepšení kvality provozu ÚKD na vjezdu.Článek se zabývá stanovením kapacity spojovacích větví na okružních křižovatkách (OK typ 1/1) s jednopruhovými SV; kapacity byly stanoveny pomocí mikrosimulačních modelů v programu PTV Vissim.

  • Název v anglickém jazyce

    ANALYSIS OF THE CAPACITY OF BYPASS ROUNDABOUTS

  • Popis výsledku anglicky

    The capacity of nodal points (nodal points of road network) is determinative for the capacity of the road network. The exit point of the roundabout and connection point of the bypass to the exit of the roundabout is limited for the own capacity of the bypass. Connecting branch increases total capacity of the intersection that removes currents of the first right turn out of the intersection area [7] and [9]. A significant benefit is the reduction of the intensity and quality improvement of the traffic at the entrance. The article is focused on determination of the capacity of connecting branch roundabouts (OK Type 1/1) with one banded bypass; capacity was determined in the micro-simulation models in the programme PTV Vissim.

Klasifikace

  • Druh

    D - Stať ve sborníku

  • CEP obor

    JM - Inženýrské stavitelství

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    S - Specificky vyzkum na vysokych skolach

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2016

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název statě ve sborníku

    Sborník studentské vědecké konference "Trendy a inovace v dopravním stavitelství"

  • ISBN

    978-80-01-05973-9

  • ISSN

  • e-ISSN

  • Počet stran výsledku

    170

  • Strana od-do

    1-170

  • Název nakladatele

    ČVUT v Praze, Fakulta stavební

  • Místo vydání

    Praha

  • Místo konání akce

    Praha

  • Datum konání akce

    20. 6. 2016

  • Typ akce podle státní příslušnosti

    WRD - Celosvětová akce

  • Kód UT WoS článku