Sociální sítě jako nástroje marketingu
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F68407700%3A21110%2F14%3A00224942" target="_blank" >RIV/68407700:21110/14:00224942 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Sociální sítě jako nástroje marketingu
Popis výsledku v původním jazyce
V dnešní době se stále více využívá sociálních sítí při propagaci produktů a výhodných nákupů. Lidé tráví stále více času ve virtuálním světě, proto je tento způsob tím nejefektivnějším. Tento článek mapuje vývoj sociálních sítí, druhy, které jsou dnes nejpoužívanější a také se dotkne základů marketingové strategie.
Název v anglickém jazyce
Social Networks as a Marketing Tool
Popis výsledku anglicky
Nowadays, social networks are used more and more for promoting products and purchases. People spend more and more time in the virtual world, so this is the most efficient way. This article traces the development of social networks, the species which aremost widely used today and also touches on the basics of marketing strategy.
Klasifikace
Druh
D - Stať ve sborníku
CEP obor
AH - Ekonomie
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
I - Institucionalni podpora na dlouhodoby koncepcni rozvoj vyzkumne organizace
Ostatní
Rok uplatnění
2014
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název statě ve sborníku
Prínos spoločenských vied k rozvoju znalostnej spoločnosti
ISBN
978-80-227-4277-1
ISSN
—
e-ISSN
—
Počet stran výsledku
7
Strana od-do
23-29
Název nakladatele
Slovenská technická univerzita
Místo vydání
Bratislava
Místo konání akce
Bratislava
Datum konání akce
25. 11. 2014
Typ akce podle státní příslušnosti
WRD - Celosvětová akce
Kód UT WoS článku
—