Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Sociální sítě jako nástroje marketingu

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F68407700%3A21110%2F14%3A00224942" target="_blank" >RIV/68407700:21110/14:00224942 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Sociální sítě jako nástroje marketingu

  • Popis výsledku v původním jazyce

    V dnešní době se stále více využívá sociálních sítí při propagaci produktů a výhodných nákupů. Lidé tráví stále více času ve virtuálním světě, proto je tento způsob tím nejefektivnějším. Tento článek mapuje vývoj sociálních sítí, druhy, které jsou dnes nejpoužívanější a také se dotkne základů marketingové strategie.

  • Název v anglickém jazyce

    Social Networks as a Marketing Tool

  • Popis výsledku anglicky

    Nowadays, social networks are used more and more for promoting products and purchases. People spend more and more time in the virtual world, so this is the most efficient way. This article traces the development of social networks, the species which aremost widely used today and also touches on the basics of marketing strategy.

Klasifikace

  • Druh

    D - Stať ve sborníku

  • CEP obor

    AH - Ekonomie

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    I - Institucionalni podpora na dlouhodoby koncepcni rozvoj vyzkumne organizace

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2014

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název statě ve sborníku

    Prínos spoločenských vied k rozvoju znalostnej spoločnosti

  • ISBN

    978-80-227-4277-1

  • ISSN

  • e-ISSN

  • Počet stran výsledku

    7

  • Strana od-do

    23-29

  • Název nakladatele

    Slovenská technická univerzita

  • Místo vydání

    Bratislava

  • Místo konání akce

    Bratislava

  • Datum konání akce

    25. 11. 2014

  • Typ akce podle státní příslušnosti

    WRD - Celosvětová akce

  • Kód UT WoS článku