Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

VAO++: Practical Volumetric Ambient Occlusion for Games

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F68407700%3A21110%2F17%3A00314765" target="_blank" >RIV/68407700:21110/17:00314765 - isvavai.cz</a>

  • Nalezeny alternativní kódy

    RIV/68407700:21230/17:00314765

  • Výsledek na webu

    <a href="http://dcgi.fel.cvut.cz/home/bittner/publications/egsr2017.pdf" target="_blank" >http://dcgi.fel.cvut.cz/home/bittner/publications/egsr2017.pdf</a>

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    angličtina

  • Název v původním jazyce

    VAO++: Practical Volumetric Ambient Occlusion for Games

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Ambient occlusion is one of the commonly used methods to increase visual fidelity in real-time rendering applications. We propose several extensions of the recently introduced volumetric ambient occlusion method. These extensions improve the properties of the methods with a particular focus on the quality vs performance tradeoff and wide applicability in contemporary games. We describe the implementation of the proposed algorithm and its extensions. We implemented the method as a camera effect within the Unity game engine. The results show that our implementation compares favorably with the standard ambient occlusion in Unity both in terms of quality and speed.

  • Název v anglickém jazyce

    VAO++: Practical Volumetric Ambient Occlusion for Games

  • Popis výsledku anglicky

    Ambient occlusion is one of the commonly used methods to increase visual fidelity in real-time rendering applications. We propose several extensions of the recently introduced volumetric ambient occlusion method. These extensions improve the properties of the methods with a particular focus on the quality vs performance tradeoff and wide applicability in contemporary games. We describe the implementation of the proposed algorithm and its extensions. We implemented the method as a camera effect within the Unity game engine. The results show that our implementation compares favorably with the standard ambient occlusion in Unity both in terms of quality and speed.

Klasifikace

  • Druh

    D - Stať ve sborníku

  • CEP obor

  • OECD FORD obor

    10201 - Computer sciences, information science, bioinformathics (hardware development to be 2.2, social aspect to be 5.8)

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    S - Specificky vyzkum na vysokych skolach

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2017

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název statě ve sborníku

    Rendering - Experimental Ideas & Implementations 2017

  • ISBN

    978-3-03868-045-1

  • ISSN

    1727-3463

  • e-ISSN

  • Počet stran výsledku

    9

  • Strana od-do

    31-39

  • Název nakladatele

    Eurographics Association

  • Místo vydání

    Aire-la-Ville

  • Místo konání akce

    Helsinki

  • Datum konání akce

    19. 6. 2017

  • Typ akce podle státní příslušnosti

    WRD - Celosvětová akce

  • Kód UT WoS článku