Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Shadow caster culling for efficient shadow mapping

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F68407700%3A21230%2F11%3A00183915" target="_blank" >RIV/68407700:21230/11:00183915 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

    <a href="http://dx.doi.org/10.1145/1944745.1944759" target="_blank" >http://dx.doi.org/10.1145/1944745.1944759</a>

  • DOI - Digital Object Identifier

    <a href="http://dx.doi.org/10.1145/1944745.1944759" target="_blank" >10.1145/1944745.1944759</a>

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    angličtina

  • Název v původním jazyce

    Shadow caster culling for efficient shadow mapping

  • Popis výsledku v původním jazyce

    We propose a novel method for efficient construction of shadow maps by culling shadow casters which do not contribute to visible shadows. The method uses a mask of potential shadow receivers to cull shadow casters using a hierarchical occlusion culling algorithm. We propose several variants of the receiver mask implementations with different culling efficiency and computational costs. For scenes with statically focused shadow maps we designed an efficient strategy to incrementally update the shadow map,which comes close to the rendering performance for unshadowed scenes. We show that our method achieves 3x-10x speedup for rendering large city like scenes and 1.5x-2x speedup for rendering an actual game scene.

  • Název v anglickém jazyce

    Shadow caster culling for efficient shadow mapping

  • Popis výsledku anglicky

    We propose a novel method for efficient construction of shadow maps by culling shadow casters which do not contribute to visible shadows. The method uses a mask of potential shadow receivers to cull shadow casters using a hierarchical occlusion culling algorithm. We propose several variants of the receiver mask implementations with different culling efficiency and computational costs. For scenes with statically focused shadow maps we designed an efficient strategy to incrementally update the shadow map,which comes close to the rendering performance for unshadowed scenes. We show that our method achieves 3x-10x speedup for rendering large city like scenes and 1.5x-2x speedup for rendering an actual game scene.

Klasifikace

  • Druh

    D - Stať ve sborníku

  • CEP obor

    IN - Informatika

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

    Výsledek vznikl pri realizaci vícero projektů. Více informací v záložce Projekty.

  • Návaznosti

    P - Projekt vyzkumu a vyvoje financovany z verejnych zdroju (s odkazem do CEP)

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2011

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název statě ve sborníku

    Proceedings of Symposium on Interactive 3D Graphics and Games

  • ISBN

    978-1-4503-0565-5

  • ISSN

  • e-ISSN

  • Počet stran výsledku

    8

  • Strana od-do

    81-88

  • Název nakladatele

    ACM Press

  • Místo vydání

    New York

  • Místo konání akce

    San Francisco

  • Datum konání akce

    18. 2. 2011

  • Typ akce podle státní příslušnosti

    WRD - Celosvětová akce

  • Kód UT WoS článku