Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Měření účinnosti protihlukových opatření v úseku s nízkou sklopnou protihlukovou clonou Praha-Sedlec

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F68407700%3A21110%2F20%3A00347322" target="_blank" >RIV/68407700:21110/20:00347322 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

    <a href="https://silnice-zeleznice.cz/zeleznicni-infrastruktura/mereni-ucinnosti-protihlukovych-opatreni-v-useku-s-nizkou-sklopnou-protihlukovou-clonou-praha-sedlec-449" target="_blank" >https://silnice-zeleznice.cz/zeleznicni-infrastruktura/mereni-ucinnosti-protihlukovych-opatreni-v-useku-s-nizkou-sklopnou-protihlukovou-clonou-praha-sedlec-449</a>

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Měření účinnosti protihlukových opatření v úseku s nízkou sklopnou protihlukovou clonou Praha-Sedlec

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Pro měření účinnosti různých protihlukových opatření v rámci řešení projektu „Kritická analýza nových materiálů a nových tvarů vhodných pro protihlukové stěny a návrhy na jejich použití v železniční a silniční dopravě“ byla pracovníky Správy železnic, státní organizace, vybrána lokalita na I. železničním koridoru u železniční zastávky Praha – Sedlec. Mezi hlavní důvody výběru lokality patřily: plánovaná výstavba nových protihlukových opatření (dále též PHO), doplněná o broušení kolejnic.

  • Název v anglickém jazyce

    Measurement of the effectiveness of anti-noise measures in the section with a low noise barrier in Prague-Sedlec

  • Popis výsledku anglicky

    To measure the effectiveness of various anti-noise measures within the project "Critical analysis of new materials and new shapes suitable for noise walls and proposals for their use in rail and road transport" was selected a location on the 1st railway corridor near the railway stops Prague - Sedlec. The main reasons for choosing the location included: the planned construction of new anti-noise measures, supplemented by rail grinding.

Klasifikace

  • Druh

    J<sub>ost</sub> - Ostatní články v recenzovaných periodicích

  • CEP obor

  • OECD FORD obor

    10307 - Acoustics

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    N - Vyzkumna aktivita podporovana z neverejnych zdroju

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2020

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název periodika

    Silnice železnice

  • ISSN

    1801-822X

  • e-ISSN

  • Svazek periodika

    15

  • Číslo periodika v rámci svazku

    5/2020

  • Stát vydavatele periodika

    CZ - Česká republika

  • Počet stran výsledku

    4

  • Strana od-do

    79-82

  • Kód UT WoS článku

  • EID výsledku v databázi Scopus