Měření účinnosti protihlukových opatření v úseku s nízkou sklopnou protihlukovou clonou Praha-Sedlec
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F68407700%3A21110%2F20%3A00347322" target="_blank" >RIV/68407700:21110/20:00347322 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
<a href="https://silnice-zeleznice.cz/zeleznicni-infrastruktura/mereni-ucinnosti-protihlukovych-opatreni-v-useku-s-nizkou-sklopnou-protihlukovou-clonou-praha-sedlec-449" target="_blank" >https://silnice-zeleznice.cz/zeleznicni-infrastruktura/mereni-ucinnosti-protihlukovych-opatreni-v-useku-s-nizkou-sklopnou-protihlukovou-clonou-praha-sedlec-449</a>
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Měření účinnosti protihlukových opatření v úseku s nízkou sklopnou protihlukovou clonou Praha-Sedlec
Popis výsledku v původním jazyce
Pro měření účinnosti různých protihlukových opatření v rámci řešení projektu „Kritická analýza nových materiálů a nových tvarů vhodných pro protihlukové stěny a návrhy na jejich použití v železniční a silniční dopravě“ byla pracovníky Správy železnic, státní organizace, vybrána lokalita na I. železničním koridoru u železniční zastávky Praha – Sedlec. Mezi hlavní důvody výběru lokality patřily: plánovaná výstavba nových protihlukových opatření (dále též PHO), doplněná o broušení kolejnic.
Název v anglickém jazyce
Measurement of the effectiveness of anti-noise measures in the section with a low noise barrier in Prague-Sedlec
Popis výsledku anglicky
To measure the effectiveness of various anti-noise measures within the project "Critical analysis of new materials and new shapes suitable for noise walls and proposals for their use in rail and road transport" was selected a location on the 1st railway corridor near the railway stops Prague - Sedlec. The main reasons for choosing the location included: the planned construction of new anti-noise measures, supplemented by rail grinding.
Klasifikace
Druh
J<sub>ost</sub> - Ostatní články v recenzovaných periodicích
CEP obor
—
OECD FORD obor
10307 - Acoustics
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
N - Vyzkumna aktivita podporovana z neverejnych zdroju
Ostatní
Rok uplatnění
2020
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název periodika
Silnice železnice
ISSN
1801-822X
e-ISSN
—
Svazek periodika
15
Číslo periodika v rámci svazku
5/2020
Stát vydavatele periodika
CZ - Česká republika
Počet stran výsledku
4
Strana od-do
79-82
Kód UT WoS článku
—
EID výsledku v databázi Scopus
—