Železniční most v km 3,346 TÚ 0791 Praha-Libeň (mimo) - Praha Holešovice (vč.)
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F68407700%3A21110%2F20%3A00349337" target="_blank" >RIV/68407700:21110/20:00349337 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Železniční most v km 3,346 TÚ 0791 Praha-Libeň (mimo) - Praha Holešovice (vč.)
Popis výsledku v původním jazyce
Statický přepočet - výpočet zatížitelnosti a přechodnosti stávajícího dvoukolejného železničního mostu z předpjatého betonu, přes řeku Vltavu v Praze, realizovaného v letech 1969 - 1977. Nosnou konstrukci tvoří řada pěti dvoukloubových rámů se šikmými stojkami o rozpětí (v ose podpěr) 5 x 77,5 m. Tři pole nad zemí byla betonována na skruži, dvě pole nad řekou byla realizována letmou betonáží.
Název v anglickém jazyce
Railway Bridge in km 3,346 of the Railway Line No. 0791 Praha-Libeň (excl.) - Praha-Holešovice (incl.)
Popis výsledku anglicky
Structural analysis - determination of a load-bearing capacity of an existing, double-track railway bridge made of prestressed concrete, over Vltava river in Prague, built in 1969 - 1977. Superstructure of the bridge is composed of a row of five two-hinge frames with inclined supports. Three spans above the land were cast on scaffolding, two spans above the river were built by free cantilever method.
Klasifikace
Druh
O - Ostatní výsledky
CEP obor
—
OECD FORD obor
20101 - Civil engineering
Návaznosti výsledku
Projekt
<a href="/cs/project/TE01020168" target="_blank" >TE01020168: Centrum pro efektivní a udržitelnou dopravní infrastrukturu (CESTI)</a><br>
Návaznosti
P - Projekt vyzkumu a vyvoje financovany z verejnych zdroju (s odkazem do CEP)
Ostatní
Rok uplatnění
2020
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů