Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Experimentální stanovení příčného odporu bezstykové koleje na mostech

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F68407700%3A21110%2F20%3A00352089" target="_blank" >RIV/68407700:21110/20:00352089 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

    <a href="http://www.silnice-zeleznice.cz/" target="_blank" >http://www.silnice-zeleznice.cz/</a>

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Experimentální stanovení příčného odporu bezstykové koleje na mostech

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Cílem tohoto článku je stanovení dalšího parametru bezstykové koleje na železničních mostech, v tomto případě příčného odporu kolejového lože. Stanovení tohoto parametru je docíleno opět experimentálním měřením na reálném modelu bezstykové koleje a jeho následným numerickým vyhodnocením. Parametry experimentální bezstykové koleje jsou porovnány s aktuálně používanými normami a předpisy pro návrh bezstykové koleje na mostě, případně se srovnatelnými experimenty provedenými v zahraničí. V práci je popsán rozdíl mezi normovými a experimentálními parametry, jeho vliv na chování bezstykové na mostech a zváženy možnosti změn parametrů popsaných v normách a předpisech a s tím související možnosti změny návrhu a možnosti používání bezstykové koleje na mostech.

  • Název v anglickém jazyce

    Experimental determination of transverse resistance of non-contact track on bridges

  • Popis výsledku anglicky

    The aim of this article is to determine another parameter of non-contact track on railway bridges, in this case the transverse resistance of the track bed. The determination of this parameter is achieved again by experimental measurements on a real model of contactless track and its subsequent numerical evaluation. The parameters of the experimental non-contact track are compared with the currently used standards and regulations for the design of a non-contact track on the bridge, or with comparable experiments performed abroad. The work describes the difference between standard and experimental parameters, its effect on the contactless behavior on bridges and considers the possibilities of changing the parameters described in standards and regulations and related design changes and the use of non-contact rails on bridges.

Klasifikace

  • Druh

    J<sub>ost</sub> - Ostatní články v recenzovaných periodicích

  • CEP obor

  • OECD FORD obor

    20101 - Civil engineering

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    S - Specificky vyzkum na vysokych skolach

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2020

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název periodika

    Silnice a železnice

  • ISSN

    1801-822X

  • e-ISSN

  • Svazek periodika

    2020

  • Číslo periodika v rámci svazku

    4.3.2020

  • Stát vydavatele periodika

    CZ - Česká republika

  • Počet stran výsledku

    5

  • Strana od-do

    30-34

  • Kód UT WoS článku

  • EID výsledku v databázi Scopus