Experimentální stanovení příčného odporu bezstykové koleje na mostech
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F68407700%3A21110%2F20%3A00352089" target="_blank" >RIV/68407700:21110/20:00352089 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
<a href="http://www.silnice-zeleznice.cz/" target="_blank" >http://www.silnice-zeleznice.cz/</a>
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Experimentální stanovení příčného odporu bezstykové koleje na mostech
Popis výsledku v původním jazyce
Cílem tohoto článku je stanovení dalšího parametru bezstykové koleje na železničních mostech, v tomto případě příčného odporu kolejového lože. Stanovení tohoto parametru je docíleno opět experimentálním měřením na reálném modelu bezstykové koleje a jeho následným numerickým vyhodnocením. Parametry experimentální bezstykové koleje jsou porovnány s aktuálně používanými normami a předpisy pro návrh bezstykové koleje na mostě, případně se srovnatelnými experimenty provedenými v zahraničí. V práci je popsán rozdíl mezi normovými a experimentálními parametry, jeho vliv na chování bezstykové na mostech a zváženy možnosti změn parametrů popsaných v normách a předpisech a s tím související možnosti změny návrhu a možnosti používání bezstykové koleje na mostech.
Název v anglickém jazyce
Experimental determination of transverse resistance of non-contact track on bridges
Popis výsledku anglicky
The aim of this article is to determine another parameter of non-contact track on railway bridges, in this case the transverse resistance of the track bed. The determination of this parameter is achieved again by experimental measurements on a real model of contactless track and its subsequent numerical evaluation. The parameters of the experimental non-contact track are compared with the currently used standards and regulations for the design of a non-contact track on the bridge, or with comparable experiments performed abroad. The work describes the difference between standard and experimental parameters, its effect on the contactless behavior on bridges and considers the possibilities of changing the parameters described in standards and regulations and related design changes and the use of non-contact rails on bridges.
Klasifikace
Druh
J<sub>ost</sub> - Ostatní články v recenzovaných periodicích
CEP obor
—
OECD FORD obor
20101 - Civil engineering
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
S - Specificky vyzkum na vysokych skolach
Ostatní
Rok uplatnění
2020
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název periodika
Silnice a železnice
ISSN
1801-822X
e-ISSN
—
Svazek periodika
2020
Číslo periodika v rámci svazku
4.3.2020
Stát vydavatele periodika
CZ - Česká republika
Počet stran výsledku
5
Strana od-do
30-34
Kód UT WoS článku
—
EID výsledku v databázi Scopus
—