Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Vyhodnocení příčného odporu bezstykové koleje na mostech

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F68407700%3A21110%2F21%3A00352102" target="_blank" >RIV/68407700:21110/21:00352102 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Vyhodnocení příčného odporu bezstykové koleje na mostech

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Cílem této práce je vyhodnocení příčného odporu bezstykové koleje na mostech. Stanovení tohoto parametru bylo docíleno experimentálním měřením na reálném modelu bezstykové koleje a jeho následným numerickým vyhodnocením. Ke stanovení tohoto příčného odporu bylo zapotřebí provést nejen experiment na samotné měření odporu kolejového roštu v příčném směru, ale bylo nutné provést i dílčí experiment na měření torzního odporu použitých kolejnicových upevňovadel. Parametry experimentální bezstykové koleje budou dále porovnány s aktuálně používanými normami a předpisy pro návrh bezstykové koleje na mostě, případně s experimenty provedenými v zahraničí. V práci bude popsán rozdíl mezi normovými a experimentálními parametry, jeho vliv na chování koleje na mostech a zváženy možnosti změn parametrů popsaných v normách a předpisech a s tím související možnosti změny návrhu a používání bezstykové koleje na mostech.

  • Název v anglickém jazyce

    Evaluation of Lateral Resistance of Continuously Welded Rail on Bridges

  • Popis výsledku anglicky

    The aim of this article is to determine the lateral resistance of continuously welded rails on bridges. The determination of this parameter will be achieved again through experimental measurements on a continuously welded rail full-scale model and its subsequent numerical evaluation. The measurement of the lateral resistance of the rail was performed, but it was necessary to determine the torsional resistance of the rail fasteners in another experimental measurement. The parameters of the experimental rail will be compared with current standards and regulations used to design actual continuously welded rails on the bridge or with foreign measurements performed abroad. The thesis will describe the difference between standard and experimental parameters, the influence of this difference on the characteristics of the continuously welded rail on the bridges and assess possible changes of the parameters described in the standards and regulations and the related possibilities of the design change and possibilities of using the continuously welded rail on the bridges.

Klasifikace

  • Druh

    D - Stať ve sborníku

  • CEP obor

  • OECD FORD obor

    20101 - Civil engineering

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    S - Specificky vyzkum na vysokych skolach

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2021

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název statě ve sborníku

    Proceedings of PhD Workshop, Department of Concrete and Masonry Structures 2021

  • ISBN

    978-80-01-06842-7

  • ISSN

  • e-ISSN

  • Počet stran výsledku

    5

  • Strana od-do

    6-10

  • Název nakladatele

    katedra betonových a zděných konstrukcí

  • Místo vydání

    Praha

  • Místo konání akce

    Praha

  • Datum konání akce

    21. 5. 2021

  • Typ akce podle státní příslušnosti

    EUR - Evropská akce

  • Kód UT WoS článku