Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Sledování pohybu bezstykové koleje na mostech způsobeným teplotními změnami

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216305%3A26110%2F14%3APU114400" target="_blank" >RIV/00216305:26110/14:PU114400 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Sledování pohybu bezstykové koleje na mostech způsobeným teplotními změnami

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Pochopení chování bezstykové koleje na mostech je zásadní z hlediska správného a dobře fungujícího návrhu celého systému. Příspěvek se věnuje části této problematiky a je zaměřen především na účinky teplotního zatížení působícího na mostní konstrukci a kolejnicové pásy. Přináší výsledky z různých metod geodetického sledování přímo na mostech a pokouší se objasnit, jak nejlépe přenést naměřené hodnoty z terénu do prostředí modelovaného pomocí metody konečných prvků. Snahou je též zjistit, zda skutečné chování vybraných spolupůsobících systémů provozovaných na železničních tratích v ČR odpovídá parametrům, které se používají při návrhu a výpočtech bezstykové koleje na mostech dle platných norem.

  • Název v anglickém jazyce

    Motion Monitoring of Continuous Welded Rail on The Bridges Due To Temperature Changes

  • Popis výsledku anglicky

    Understanding behaviour of continuous welded rail on bridges is essential for proper and well functional design of the whole system. The article deals with a part of the problem and it is focused on effects of the thermal load having effect on bridges and rail tracks. The measured values on the structures are transferred to the software environment modelled by finite element method. Also an effort is to determine the real behaviour of interacting systems and compare with the parameters of the current standards.

Klasifikace

  • Druh

    D - Stať ve sborníku

  • CEP obor

    JN - Stavebnictví

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

    <a href="/cs/project/TE01020168" target="_blank" >TE01020168: Centrum pro efektivní a udržitelnou dopravní infrastrukturu (CESTI)</a><br>

  • Návaznosti

    P - Projekt vyzkumu a vyvoje financovany z verejnych zdroju (s odkazem do CEP)

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2014

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název statě ve sborníku

    Sborník anotací konference Juniorstav 2014

  • ISBN

    978-80-214-4851-3

  • ISSN

  • e-ISSN

  • Počet stran výsledku

    422

  • Strana od-do

    194-194

  • Název nakladatele

    Vysoké učení technické v Brně, Fakulta stavební, Veveří 331/95, 602 00 Brno

  • Místo vydání

    Brno

  • Místo konání akce

    Brno

  • Datum konání akce

    30. 1. 2014

  • Typ akce podle státní příslušnosti

    EUR - Evropská akce

  • Kód UT WoS článku