Požární bezpečnost silničních tunelů se zaměřením na větrání
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F68407700%3A21110%2F24%3A00377069" target="_blank" >RIV/68407700:21110/24:00377069 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Požární bezpečnost silničních tunelů se zaměřením na větrání
Popis výsledku v původním jazyce
Návrh požární bezpečnosti silničních tunelových staveb je s ohledem na nespočet vstupních parametrů značně obtížný. Požární zkoušky jsou z důvodu enormních materiálních a finančních nákladů ojedinělé. Cílem je prostřednictvím CFD modelů stanovit rozsah využití stávajících nominálních teplotních křivek pro silniční tunely. Současně tam, kde využitelnost CFD modelů převažuje nad teplotními křivkami, je snaha o snížení výpočetní náročnosti simulací.
Název v anglickém jazyce
Fire safety of road tunnels with a focus on on ventilation
Popis výsledku anglicky
The fire safety design of road tunnel structures is very difficult with regard to the myriad of input parameters. Fire tests are rare due to the enormous material and financial costs. The aim is to determine the extent of the use of existing nominal temperature curves for road tunnels by means of CFD models. At the same time, where the applicability of CFD models outweighs the temperature curves, an attempt is made to reduce the computational complexity of the simulations.
Klasifikace
Druh
O - Ostatní výsledky
CEP obor
—
OECD FORD obor
20101 - Civil engineering
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
S - Specificky vyzkum na vysokych skolach
Ostatní
Rok uplatnění
2024
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů