Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

CONTROL OF AN ELECTRICAL POWER SPLITTER IN A HYBRID TRACTION PROPULSION SYSTEM

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F68407700%3A21220%2F10%3A00168419" target="_blank" >RIV/68407700:21220/10:00168419 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    angličtina

  • Název v původním jazyce

    CONTROL OF AN ELECTRICAL POWER SPLITTER IN A HYBRID TRACTION PROPULSION SYSTEM

  • Popis výsledku v původním jazyce

    This paper presents proposals for control structures of voltage controller in an electrical power splitter used in a hybrid traction propulsion system. The electrical power splitter is a special construction of a permanent magnet synchronous motor. Specific problems in this area are discussed, like the necessity to control in a very broad range of input voltage frequencies, power splitter output power limitations and the necessity to significantly boost the DC output voltage. The control structure contains both full magnetic flux modes and magnetic flux weakening modes as well. A description of an experimental system with electrical power splitter - pulse rectifier - load and experimentally obtained results are shown.

  • Název v anglickém jazyce

    CONTROL OF AN ELECTRICAL POWER SPLITTER IN A HYBRID TRACTION PROPULSION SYSTEM

  • Popis výsledku anglicky

    This paper presents proposals for control structures of voltage controller in an electrical power splitter used in a hybrid traction propulsion system. The electrical power splitter is a special construction of a permanent magnet synchronous motor. Specific problems in this area are discussed, like the necessity to control in a very broad range of input voltage frequencies, power splitter output power limitations and the necessity to significantly boost the DC output voltage. The control structure contains both full magnetic flux modes and magnetic flux weakening modes as well. A description of an experimental system with electrical power splitter - pulse rectifier - load and experimentally obtained results are shown.

Klasifikace

  • Druh

    D - Stať ve sborníku

  • CEP obor

    JA - Elektronika a optoelektronika, elektrotechnika

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

    <a href="/cs/project/1M0568" target="_blank" >1M0568: Výzkumné centrum spalovacích motorů a automobilů Josefa Božka II</a><br>

  • Návaznosti

    P - Projekt vyzkumu a vyvoje financovany z verejnych zdroju (s odkazem do CEP)

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2010

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název statě ve sborníku

    Proceedings of The 9th International Conference Process Control 2010

  • ISBN

    978-80-7399-951-3

  • ISSN

  • e-ISSN

  • Počet stran výsledku

    9

  • Strana od-do

  • Název nakladatele

    Universita Pardubice

  • Místo vydání

    Pardubice

  • Místo konání akce

    Kouty nad Desnou

  • Datum konání akce

    7. 6. 2010

  • Typ akce podle státní příslušnosti

    EUR - Evropská akce

  • Kód UT WoS článku