Pulse Rectifier Control for Electric Power Splitter of a Hybrid Propulsion System
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F68407700%3A21230%2F10%3A00169055" target="_blank" >RIV/68407700:21230/10:00169055 - isvavai.cz</a>
Nalezeny alternativní kódy
RIV/68407700:21220/10:00169055
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
angličtina
Název v původním jazyce
Pulse Rectifier Control for Electric Power Splitter of a Hybrid Propulsion System
Popis výsledku v původním jazyce
This paper presents a control structure proposal for output voltage control of a pulse rectifier powered from an electric power splitter with permanent magnets. This system is intended to be used in hybrid vehicles. Specific problems in this area are primarily the necessity to work in a broad range of output voltage frequencies, to provide power splitter output power limitations and to provide a significant output DC voltage boost. The control structure covers up both the full magnetic flux mode and themagnetic flux weakening mode as well. We present the experimental setup and experimental results obtained on a system with electric power splitter - pulse rectified - load.
Název v anglickém jazyce
Pulse Rectifier Control for Electric Power Splitter of a Hybrid Propulsion System
Popis výsledku anglicky
This paper presents a control structure proposal for output voltage control of a pulse rectifier powered from an electric power splitter with permanent magnets. This system is intended to be used in hybrid vehicles. Specific problems in this area are primarily the necessity to work in a broad range of output voltage frequencies, to provide power splitter output power limitations and to provide a significant output DC voltage boost. The control structure covers up both the full magnetic flux mode and themagnetic flux weakening mode as well. We present the experimental setup and experimental results obtained on a system with electric power splitter - pulse rectified - load.
Klasifikace
Druh
D - Stať ve sborníku
CEP obor
JA - Elektronika a optoelektronika, elektrotechnika
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
<a href="/cs/project/1M0568" target="_blank" >1M0568: Výzkumné centrum spalovacích motorů a automobilů Josefa Božka II</a><br>
Návaznosti
P - Projekt vyzkumu a vyvoje financovany z verejnych zdroju (s odkazem do CEP)
Ostatní
Rok uplatnění
2010
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název statě ve sborníku
Proceedings of the 2010 IEEE International Symposium on Industrial Electronics
ISBN
978-1-4244-6391-6
ISSN
—
e-ISSN
—
Počet stran výsledku
6
Strana od-do
—
Název nakladatele
Politecnico di Bari
Místo vydání
Bari
Místo konání akce
Bari
Datum konání akce
4. 7. 2010
Typ akce podle státní příslušnosti
WRD - Celosvětová akce
Kód UT WoS článku
—