Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Electric Power Splitter Pulse Rectifier Control in a Hybrid Propulsion System

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F68407700%3A21230%2F10%3A00169773" target="_blank" >RIV/68407700:21230/10:00169773 - isvavai.cz</a>

  • Nalezeny alternativní kódy

    RIV/68407700:21220/10:00169773

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    angličtina

  • Název v původním jazyce

    Electric Power Splitter Pulse Rectifier Control in a Hybrid Propulsion System

  • Popis výsledku v původním jazyce

    This paper presents a control structure proposal for output voltage control of a pulse rectifier powered from an electric power splitter with permanent magnets. This system is intended to be used in hybrid vehicles. Specific problems in this area are primarily the necessity to work in a broad range of output voltage frequencies, to provide power splitter output power limitations and to provide a significant DC output voltage increase. The control structure covers up both the full magnetic flux mode andthe magnetic flux weakening mode as well. We present the experimental workplace and experimental results obtained on a system with electric power splitter - pulse rectified - load.

  • Název v anglickém jazyce

    Electric Power Splitter Pulse Rectifier Control in a Hybrid Propulsion System

  • Popis výsledku anglicky

    This paper presents a control structure proposal for output voltage control of a pulse rectifier powered from an electric power splitter with permanent magnets. This system is intended to be used in hybrid vehicles. Specific problems in this area are primarily the necessity to work in a broad range of output voltage frequencies, to provide power splitter output power limitations and to provide a significant DC output voltage increase. The control structure covers up both the full magnetic flux mode andthe magnetic flux weakening mode as well. We present the experimental workplace and experimental results obtained on a system with electric power splitter - pulse rectified - load.

Klasifikace

  • Druh

    D - Stať ve sborníku

  • CEP obor

    JA - Elektronika a optoelektronika, elektrotechnika

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

    <a href="/cs/project/1M0568" target="_blank" >1M0568: Výzkumné centrum spalovacích motorů a automobilů Josefa Božka II</a><br>

  • Návaznosti

    P - Projekt vyzkumu a vyvoje financovany z verejnych zdroju (s odkazem do CEP)

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2010

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název statě ve sborníku

    Proceedings of the 14th EPE-PEMC Conference 2010

  • ISBN

    978-1-4244-7854-5

  • ISSN

  • e-ISSN

  • Počet stran výsledku

    5

  • Strana od-do

  • Název nakladatele

    International Council on Large Electric Systems Macedonian National Commitee

  • Místo vydání

    Skopje

  • Místo konání akce

    Ohrid

  • Datum konání akce

    6. 9. 2010

  • Typ akce podle státní příslušnosti

    WRD - Celosvětová akce

  • Kód UT WoS článku