Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Simulation and Experimental Implementation of an Active Controlled Two-Axle Railway Bogie

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F68407700%3A21220%2F10%3A00174392" target="_blank" >RIV/68407700:21220/10:00174392 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    angličtina

  • Název v původním jazyce

    Simulation and Experimental Implementation of an Active Controlled Two-Axle Railway Bogie

  • Popis výsledku v původním jazyce

    The article deals with 2 axle railway bogie with an active wheelset guidance. Actuated steering mechanism is proposed. A multi-body dynamics software SIMPACK is used to generate a detailed non-linear bogie model while controller is designed upon simplified linear model and simulated in MATLAB/Simulink. The complete mechatronic system is modeled using the SIMPACK-MATLAB/Simulink interface. Computer simulations are used to demonstrate wide range of possibilities to influence basic bogie dynamics and reachvery high speed stability without yaw dampers. The concept has been implemented practically on a 1:3,5 scaled bogie model. The bogie model and roller rig design are described and first experimental results are presented and discussed.

  • Název v anglickém jazyce

    Simulation and Experimental Implementation of an Active Controlled Two-Axle Railway Bogie

  • Popis výsledku anglicky

    The article deals with 2 axle railway bogie with an active wheelset guidance. Actuated steering mechanism is proposed. A multi-body dynamics software SIMPACK is used to generate a detailed non-linear bogie model while controller is designed upon simplified linear model and simulated in MATLAB/Simulink. The complete mechatronic system is modeled using the SIMPACK-MATLAB/Simulink interface. Computer simulations are used to demonstrate wide range of possibilities to influence basic bogie dynamics and reachvery high speed stability without yaw dampers. The concept has been implemented practically on a 1:3,5 scaled bogie model. The bogie model and roller rig design are described and first experimental results are presented and discussed.

Klasifikace

  • Druh

    D - Stať ve sborníku

  • CEP obor

    JO - Pozemní dopravní systémy a zařízení

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

    <a href="/cs/project/GP101%2F08%2FP174" target="_blank" >GP101/08/P174: Aktivní řízení dvounápravových podvozků kolejových vozidel s volnými koly</a><br>

  • Návaznosti

    P - Projekt vyzkumu a vyvoje financovany z verejnych zdroju (s odkazem do CEP)

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2010

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název statě ve sborníku

    Proceedings of International Conference on Modelling and Simulation

  • ISBN

    978-80-01-04574-9

  • ISSN

  • e-ISSN

  • Počet stran výsledku

    5

  • Strana od-do

  • Název nakladatele

    Czech Technical University in Prague

  • Místo vydání

    Praha

  • Místo konání akce

    Praha

  • Datum konání akce

    22. 6. 2010

  • Typ akce podle státní příslušnosti

    EUR - Evropská akce

  • Kód UT WoS článku