Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Railway Bogie with Active Wheelset Guidance - Computer Simulations and Roller Rig Tests

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F68407700%3A21220%2F11%3A00188799" target="_blank" >RIV/68407700:21220/11:00188799 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    angličtina

  • Název v původním jazyce

    Railway Bogie with Active Wheelset Guidance - Computer Simulations and Roller Rig Tests

  • Popis výsledku v původním jazyce

    The article deals with 2 axle railway bogie with active wheelset guidance. The main goal is to build computer simulation model capable to assess different control strategies and controller designs for wheelets yaw actuation and propose roller rig designchanges to verify and demonstrate computer simulations results in straight, curved and transition track. The actuated wheelsets steering mechanism was proposed. A multi-body dynamics software SIMPACK is used to generate a detailed non-linear bogie modelwhile controller is designed upon simplified linear model and simulated in MATLAB/Simulink. The complete mechatronic system is modelled using the SIMPACK-MATLAB/Simulink co-simulation. The active wheelset steering concept has been implemented practicallyon a 1:3.5 scaled bogie model. The bogie model, roller rig design and approach to curve and transition track simulations on the roller rig are described. Sample results of computer simulations and roller rig experiments are shown.

  • Název v anglickém jazyce

    Railway Bogie with Active Wheelset Guidance - Computer Simulations and Roller Rig Tests

  • Popis výsledku anglicky

    The article deals with 2 axle railway bogie with active wheelset guidance. The main goal is to build computer simulation model capable to assess different control strategies and controller designs for wheelets yaw actuation and propose roller rig designchanges to verify and demonstrate computer simulations results in straight, curved and transition track. The actuated wheelsets steering mechanism was proposed. A multi-body dynamics software SIMPACK is used to generate a detailed non-linear bogie modelwhile controller is designed upon simplified linear model and simulated in MATLAB/Simulink. The complete mechatronic system is modelled using the SIMPACK-MATLAB/Simulink co-simulation. The active wheelset steering concept has been implemented practicallyon a 1:3.5 scaled bogie model. The bogie model, roller rig design and approach to curve and transition track simulations on the roller rig are described. Sample results of computer simulations and roller rig experiments are shown.

Klasifikace

  • Druh

    D - Stať ve sborníku

  • CEP obor

    JO - Pozemní dopravní systémy a zařízení

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    S - Specificky vyzkum na vysokych skolach

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2011

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název statě ve sborníku

    IAVSD Proceedings Manchester Metropolitan University 14-19 August 2011

  • ISBN

    978-1-905476-59-6

  • ISSN

  • e-ISSN

  • Počet stran výsledku

    6

  • Strana od-do

    1-6

  • Název nakladatele

    Manchester University Press

  • Místo vydání

    Manchester

  • Místo konání akce

    Manchester

  • Datum konání akce

    14. 8. 2011

  • Typ akce podle státní příslušnosti

    WRD - Celosvětová akce

  • Kód UT WoS článku