Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

SAE-2011-01-1179 Bridging the Gap between HCCI and SI: Spark-ignited combustion

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F68407700%3A21220%2F11%3A00189530" target="_blank" >RIV/68407700:21220/11:00189530 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    angličtina

  • Název v původním jazyce

    SAE-2011-01-1179 Bridging the Gap between HCCI and SI: Spark-ignited combustion

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Homogeneous charge compression ignition (HCCI) has received much attention in recent years due to its ability to reduce both fuel consumption and NO x emissions compared to normal spark-ignited (SI) combustion. However, due to the limited operating rangeof HCCI, production feasible engines will need to employ a combination of combustion strategies, such as stoichiometric SI combustion at high loads and leaner burn spark-assisted compression ignition (SACI) and HCCI at intermediate and low loads.

  • Název v anglickém jazyce

    SAE-2011-01-1179 Bridging the Gap between HCCI and SI: Spark-ignited combustion

  • Popis výsledku anglicky

    Homogeneous charge compression ignition (HCCI) has received much attention in recent years due to its ability to reduce both fuel consumption and NO x emissions compared to normal spark-ignited (SI) combustion. However, due to the limited operating rangeof HCCI, production feasible engines will need to employ a combination of combustion strategies, such as stoichiometric SI combustion at high loads and leaner burn spark-assisted compression ignition (SACI) and HCCI at intermediate and low loads.

Klasifikace

  • Druh

    C - Kapitola v odborné knize

  • CEP obor

    JT - Pohon, motory a paliva

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

    Výsledek vznikl pri realizaci vícero projektů. Více informací v záložce Projekty.

  • Návaznosti

    P - Projekt vyzkumu a vyvoje financovany z verejnych zdroju (s odkazem do CEP)

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2011

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název knihy nebo sborníku

    Kinetically Controlled CI Combustion (including HCCI, 2011, ), SP-2313, Coll-TP-00155

  • ISBN

    978-0-7680-4752-3

  • Počet stran výsledku

    19

  • Strana od-do

    200-218

  • Počet stran knihy

    374

  • Název nakladatele

    SAE International

  • Místo vydání

    Warrendale, PA 15096

  • Kód UT WoS kapitoly