Accessible Lateral Dynamic Stabilization by Active Vehicle Suspension
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F68407700%3A21220%2F11%3A00192548" target="_blank" >RIV/68407700:21220/11:00192548 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
angličtina
Název v původním jazyce
Accessible Lateral Dynamic Stabilization by Active Vehicle Suspension
Popis výsledku v původním jazyce
The dynamic stabilization of lateral vehicle dynamics can be increased by active vehicle suspension. The paper deals with the assessment of accessible lateral dynamic stabilization achieved by active vehicle suspension. The assessment is realized by simulation of virtual maneuvers.
Název v anglickém jazyce
Accessible Lateral Dynamic Stabilization by Active Vehicle Suspension
Popis výsledku anglicky
The dynamic stabilization of lateral vehicle dynamics can be increased by active vehicle suspension. The paper deals with the assessment of accessible lateral dynamic stabilization achieved by active vehicle suspension. The assessment is realized by simulation of virtual maneuvers.
Klasifikace
Druh
J<sub>x</sub> - Nezařazeno - Článek v odborném periodiku (Jimp, Jsc a Jost)
CEP obor
JO - Pozemní dopravní systémy a zařízení
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
<a href="/cs/project/1M0568" target="_blank" >1M0568: Výzkumné centrum spalovacích motorů a automobilů Josefa Božka II</a><br>
Návaznosti
P - Projekt vyzkumu a vyvoje financovany z verejnych zdroju (s odkazem do CEP)
Ostatní
Rok uplatnění
2011
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název periodika
Bulletin of Applied Mechanics
ISSN
1801-1217
e-ISSN
—
Svazek periodika
7
Číslo periodika v rámci svazku
29
Stát vydavatele periodika
CZ - Česká republika
Počet stran výsledku
3
Strana od-do
218-220
Kód UT WoS článku
—
EID výsledku v databázi Scopus
—