Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Active Suspension System From the Lateral Dynamics Point of View

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F68407700%3A21220%2F09%3A00161460" target="_blank" >RIV/68407700:21220/09:00161460 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    angličtina

  • Název v původním jazyce

    Active Suspension System From the Lateral Dynamics Point of View

  • Popis výsledku v původním jazyce

    This paper presents the investigation of active suspension control with the obejctive to stabilize the lateral vehicle motion in similar way like ESP does. This effect can be used for the different distribution of vertical suspension forces in such a waythat resulting lateral and longitudinal forces create the required correction torque for vehicle lateral dynamics stabilization. The amount of the generated stabilization torque was measured and compared to a passive vehicle using the so-called B method, which is based on the evaluation of the vehicle steadystate cornering. Proposed stabilisation control algorithm was verified on dynamic avoidance manoeuvres.

  • Název v anglickém jazyce

    Active Suspension System From the Lateral Dynamics Point of View

  • Popis výsledku anglicky

    This paper presents the investigation of active suspension control with the obejctive to stabilize the lateral vehicle motion in similar way like ESP does. This effect can be used for the different distribution of vertical suspension forces in such a waythat resulting lateral and longitudinal forces create the required correction torque for vehicle lateral dynamics stabilization. The amount of the generated stabilization torque was measured and compared to a passive vehicle using the so-called B method, which is based on the evaluation of the vehicle steadystate cornering. Proposed stabilisation control algorithm was verified on dynamic avoidance manoeuvres.

Klasifikace

  • Druh

    D - Stať ve sborníku

  • CEP obor

    JB - Senzory, čidla, měření a regulace

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

    <a href="/cs/project/1M0568" target="_blank" >1M0568: Výzkumné centrum spalovacích motorů a automobilů Josefa Božka II</a><br>

  • Návaznosti

    P - Projekt vyzkumu a vyvoje financovany z verejnych zdroju (s odkazem do CEP)

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2009

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název statě ve sborníku

    Engineering Mechanics 2009 - Book of Extended Abstracts

  • ISBN

    978-80-86246-35-2

  • ISSN

  • e-ISSN

  • Počet stran výsledku

    12

  • Strana od-do

  • Název nakladatele

    Ústav teoretické a aplikované mechaniky AV ČR

  • Místo vydání

    Praha

  • Místo konání akce

    Svratka

  • Datum konání akce

    11. 6. 2009

  • Typ akce podle státní příslušnosti

    CST - Celostátní akce

  • Kód UT WoS článku