Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Utilization of Multi-Zone Model Results in SI Engine Modeling

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F68407700%3A21220%2F12%3A00201020" target="_blank" >RIV/68407700:21220/12:00201020 - isvavai.cz</a>

  • Nalezeny alternativní kódy

    RIV/68407700:21220/12:00202175

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    angličtina

  • Název v původním jazyce

    Utilization of Multi-Zone Model Results in SI Engine Modeling

  • Popis výsledku v původním jazyce

    The paper deals with the utilization of multi-zone model results in thermodynamic cycle modeling of four-stroke spark ignition engine. The basic multi-zone model principles are described. The inverse form of the model has been used to obtain required outputs based on available geometrical and experimental data. The potential of multi-zone model in conjunction with the generator of combustion chamber geometry is discussed. The SI engine 1-D model, which uses the multi-zone model outputs, is described indetail. A comparison of the engine cycle simulation results with the experimental data concludes this paper.

  • Název v anglickém jazyce

    Utilization of Multi-Zone Model Results in SI Engine Modeling

  • Popis výsledku anglicky

    The paper deals with the utilization of multi-zone model results in thermodynamic cycle modeling of four-stroke spark ignition engine. The basic multi-zone model principles are described. The inverse form of the model has been used to obtain required outputs based on available geometrical and experimental data. The potential of multi-zone model in conjunction with the generator of combustion chamber geometry is discussed. The SI engine 1-D model, which uses the multi-zone model outputs, is described indetail. A comparison of the engine cycle simulation results with the experimental data concludes this paper.

Klasifikace

  • Druh

    D - Stať ve sborníku

  • CEP obor

    JT - Pohon, motory a paliva

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

    Výsledek vznikl pri realizaci vícero projektů. Více informací v záložce Projekty.

  • Návaznosti

    P - Projekt vyzkumu a vyvoje financovany z verejnych zdroju (s odkazem do CEP)<br>S - Specificky vyzkum na vysokych skolach

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2012

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název statě ve sborníku

    KOKA - XLIII. International Scientific Conference of the Czech and Slovak University

  • ISBN

    978-80-86786-34-6

  • ISSN

  • e-ISSN

  • Počet stran výsledku

    10

  • Strana od-do

    21-30

  • Název nakladatele

    ČVUT, Fakulta strojní, Ú 12120

  • Místo vydání

    Praha

  • Místo konání akce

    VTP Roztoky

  • Datum konání akce

    5. 9. 2012

  • Typ akce podle státní příslušnosti

    EUR - Evropská akce

  • Kód UT WoS článku