Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Utilization of Multi-Zone Model Results in SI Engine Modeling

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F68407700%3A21220%2F12%3A00202173" target="_blank" >RIV/68407700:21220/12:00202173 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    angličtina

  • Název v původním jazyce

    Utilization of Multi-Zone Model Results in SI Engine Modeling

  • Popis výsledku v původním jazyce

    The paper deals with the utilization of multi-zone model results in the thermodynamic cycle modeling of a four-stroke spark ignition engine. The principles of a basic multi-zone model are described. The inverse form of the model has been used to obtain the required outputs based on available geometrical and experimental data. The potential of a multi-zone model in conjunction with the generator of combustion chamber geometry is discussed. The SI engine 1-D model, which uses the multi-zone model outputs,is described in detail. A comparison of the engine cycle simulation results with the experimental data concludes this paper.

  • Název v anglickém jazyce

    Utilization of Multi-Zone Model Results in SI Engine Modeling

  • Popis výsledku anglicky

    The paper deals with the utilization of multi-zone model results in the thermodynamic cycle modeling of a four-stroke spark ignition engine. The principles of a basic multi-zone model are described. The inverse form of the model has been used to obtain the required outputs based on available geometrical and experimental data. The potential of a multi-zone model in conjunction with the generator of combustion chamber geometry is discussed. The SI engine 1-D model, which uses the multi-zone model outputs,is described in detail. A comparison of the engine cycle simulation results with the experimental data concludes this paper.

Klasifikace

  • Druh

    J<sub>x</sub> - Nezařazeno - Článek v odborném periodiku (Jimp, Jsc a Jost)

  • CEP obor

    JT - Pohon, motory a paliva

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

    Výsledek vznikl pri realizaci vícero projektů. Více informací v záložce Projekty.

  • Návaznosti

    P - Projekt vyzkumu a vyvoje financovany z verejnych zdroju (s odkazem do CEP)

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2012

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název periodika

    MECCA Journal of Middle European Construction and Design of Cars

  • ISSN

    1214-0821

  • e-ISSN

  • Svazek periodika

    10

  • Číslo periodika v rámci svazku

    2

  • Stát vydavatele periodika

    CZ - Česká republika

  • Počet stran výsledku

    8

  • Strana od-do

    23-30

  • Kód UT WoS článku

  • EID výsledku v databázi Scopus