Hydraulický model vstřikovače CR čtvrté generace - Ověření minimálních pracovních tlaků vstřikovače
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F68407700%3A21220%2F12%3A00202435" target="_blank" >RIV/68407700:21220/12:00202435 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Hydraulický model vstřikovače CR čtvrté generace - Ověření minimálních pracovních tlaků vstřikovače
Popis výsledku v původním jazyce
Pomocí hydraulického modelu vstřikovače Common Rail čtvrté generace vybaveného kuličkovým řídícím ventilem bylo provedeno ověření minimálních pracovních tlaků vstřikovače. Byl zhodnocen vliv použití různých průměrů dýz v hydraulickém servomechanismu ovládajícím pohyb jehly vstřikovače pro tlaky paliva v rozsahu 20 - 40 MPa. Dále byl ověřen vliv vazkého tření ve vedení jehly vstřikovače na průběh vstřiku paliva pro zmíněný rozsah tlaků. Byl též ověřen vliv použití výstřikových otvůrků o různých průřezechna průběh otvírání resp. zavírání jehly vstřikovače a na vstříknutou dávku paliva.
Název v anglickém jazyce
A hydraulic Model of Injector for Fourth-Generation CR FIS - Verification of the Minimal Operating Pressures
Popis výsledku anglicky
Verification of minimal operating pressures has been performed using a hydraulic model of injector for fourth-generation Common Rail fuel injection system. The injector is equipped with a ball control valve. The influence of the throttle diameter set-upin the servo-mechanism controlling the the needle movement has been analyzed for the range of fuel pressures from 20 to 40 MPa. Effects of the viscous friction in the injector needle guide on the fuel injection process have been studied for the given range of operating pressures. Finally, the influence of the injection orifice area on the needle movement and the amount of the injected fuel has been analyzed.
Klasifikace
Druh
O - Ostatní výsledky
CEP obor
JT - Pohon, motory a paliva
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
Výsledek vznikl pri realizaci vícero projektů. Více informací v záložce Projekty.
Návaznosti
P - Projekt vyzkumu a vyvoje financovany z verejnych zdroju (s odkazem do CEP)
Ostatní
Rok uplatnění
2012
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů