Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Hydraulický model vstřikovače CR čtvrté generace - Ověření minimálních pracovních tlaků vstřikovače

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F68407700%3A21220%2F12%3A00202435" target="_blank" >RIV/68407700:21220/12:00202435 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Hydraulický model vstřikovače CR čtvrté generace - Ověření minimálních pracovních tlaků vstřikovače

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Pomocí hydraulického modelu vstřikovače Common Rail čtvrté generace vybaveného kuličkovým řídícím ventilem bylo provedeno ověření minimálních pracovních tlaků vstřikovače. Byl zhodnocen vliv použití různých průměrů dýz v hydraulickém servomechanismu ovládajícím pohyb jehly vstřikovače pro tlaky paliva v rozsahu 20 - 40 MPa. Dále byl ověřen vliv vazkého tření ve vedení jehly vstřikovače na průběh vstřiku paliva pro zmíněný rozsah tlaků. Byl též ověřen vliv použití výstřikových otvůrků o různých průřezechna průběh otvírání resp. zavírání jehly vstřikovače a na vstříknutou dávku paliva.

  • Název v anglickém jazyce

    A hydraulic Model of Injector for Fourth-Generation CR FIS - Verification of the Minimal Operating Pressures

  • Popis výsledku anglicky

    Verification of minimal operating pressures has been performed using a hydraulic model of injector for fourth-generation Common Rail fuel injection system. The injector is equipped with a ball control valve. The influence of the throttle diameter set-upin the servo-mechanism controlling the the needle movement has been analyzed for the range of fuel pressures from 20 to 40 MPa. Effects of the viscous friction in the injector needle guide on the fuel injection process have been studied for the given range of operating pressures. Finally, the influence of the injection orifice area on the needle movement and the amount of the injected fuel has been analyzed.

Klasifikace

  • Druh

    O - Ostatní výsledky

  • CEP obor

    JT - Pohon, motory a paliva

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

    Výsledek vznikl pri realizaci vícero projektů. Více informací v záložce Projekty.

  • Návaznosti

    P - Projekt vyzkumu a vyvoje financovany z verejnych zdroju (s odkazem do CEP)

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2012

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů