Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Evaluation Tool for Current and Future Powertrains

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F68407700%3A21220%2F12%3A00202449" target="_blank" >RIV/68407700:21220/12:00202449 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

    <a href="http://dx.doi.org/10.1007/978-3-642-33738-3_74" target="_blank" >http://dx.doi.org/10.1007/978-3-642-33738-3_74</a>

  • DOI - Digital Object Identifier

    <a href="http://dx.doi.org/10.1007/978-3-642-33738-3_74" target="_blank" >10.1007/978-3-642-33738-3_74</a>

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    angličtina

  • Název v původním jazyce

    Evaluation Tool for Current and Future Powertrains

  • Popis výsledku v původním jazyce

    The paper describes a simulation tool for determination of vehicle energy consumption under dynamic conditions, suitable for early stages of design. It describes vehicle dynamics in longitudinal direction and the appropriate efficiencies of engine, transmission and accumulation components (if used). The simulation tool is targeted to the optimization of vehicle powertrains with respect to reducing the vehicle fuel consumption, CO2 production and increasing the overall efficiency of the vehicle. It is also used to evaluate the possible benefits of new powertrain concepts. The objective of this paper is to demonstrate the possibilities of the developed tool on a comparison study of several powertrain layouts.

  • Název v anglickém jazyce

    Evaluation Tool for Current and Future Powertrains

  • Popis výsledku anglicky

    The paper describes a simulation tool for determination of vehicle energy consumption under dynamic conditions, suitable for early stages of design. It describes vehicle dynamics in longitudinal direction and the appropriate efficiencies of engine, transmission and accumulation components (if used). The simulation tool is targeted to the optimization of vehicle powertrains with respect to reducing the vehicle fuel consumption, CO2 production and increasing the overall efficiency of the vehicle. It is also used to evaluate the possible benefits of new powertrain concepts. The objective of this paper is to demonstrate the possibilities of the developed tool on a comparison study of several powertrain layouts.

Klasifikace

  • Druh

    D - Stať ve sborníku

  • CEP obor

    JT - Pohon, motory a paliva

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

    Výsledek vznikl pri realizaci vícero projektů. Více informací v záložce Projekty.

  • Návaznosti

    P - Projekt vyzkumu a vyvoje financovany z verejnych zdroju (s odkazem do CEP)<br>S - Specificky vyzkum na vysokych skolach

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2012

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název statě ve sborníku

    FISITA 2012 - Proceedings of the FISITA 2012 World Automotive Congress.

  • ISBN

    978-3-642-33738-3

  • ISSN

  • e-ISSN

  • Počet stran výsledku

    15

  • Strana od-do

    1807-1821

  • Název nakladatele

    SAE-China; FISITA (Eds.)

  • Místo vydání

    Peking

  • Místo konání akce

    Peking

  • Datum konání akce

    27. 11. 2012

  • Typ akce podle státní příslušnosti

    WRD - Celosvětová akce

  • Kód UT WoS článku