Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

*Comprehensive Approach for Optimal Diesel Engine Downsizing Combining Thermodynamics and Design Assistance System

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F68407700%3A21220%2F14%3A00227180" target="_blank" >RIV/68407700:21220/14:00227180 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

    <a href="http://fs12120.fsid.cvut.cz/softlib/2014/optimal_diesel_downsizing.zip" target="_blank" >http://fs12120.fsid.cvut.cz/softlib/2014/optimal_diesel_downsizing.zip</a>

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    angličtina

  • Název v původním jazyce

    *Comprehensive Approach for Optimal Diesel Engine Downsizing Combining Thermodynamics and Design Assistance System

  • Popis výsledku v původním jazyce

    *Developed software is for thermodynamic optimization of combustion engines without maximum pressure limitation. Thermodynamic engine model is connected with design assistance system which optimizes geometric dimensions of engine model with respect to their mechanical load. The result is corrected with change of mechanical efficiency change given by different dimensions of engine mechanical parts. - WP01R03

  • Název v anglickém jazyce

    *Comprehensive Approach for Optimal Diesel Engine Downsizing Combining Thermodynamics and Design Assistance System

  • Popis výsledku anglicky

    *Developed software is for thermodynamic optimization of combustion engines without maximum pressure limitation. Thermodynamic engine model is connected with design assistance system which optimizes geometric dimensions of engine model with respect to their mechanical load. The result is corrected with change of mechanical efficiency change given by different dimensions of engine mechanical parts. - WP01R03

Klasifikace

  • Druh

    R - Software

  • CEP obor

    JT - Pohon, motory a paliva

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

    Výsledek vznikl pri realizaci vícero projektů. Více informací v záložce Projekty.

  • Návaznosti

    P - Projekt vyzkumu a vyvoje financovany z verejnych zdroju (s odkazem do CEP)

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2014

  • Kód důvěrnosti údajů

    C - Předmět řešení projektu podléhá obchodnímu tajemství (§ 504 Občanského zákoníku), ale název projektu, cíle projektu a u ukončeného nebo zastaveného projektu zhodnocení výsledku řešení projektu (údaje P03, P04, P15, P19, P29, PN8) dodané do CEP, jsou upraveny tak, aby byly zveřejnitelné.

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Interní identifikační kód produktu

    Optimální dieslový motor

  • Technické parametry

    Výpočetní software vytvořený v prostředí GT-Suite 7.4 sloužící pro termodynamické simulace motorů. Program pro optimalizace mechanických částí motoru vytvořený C++ a program pro vyhodnocení mechanické účinnosti v MS Excel.

  • Ekonomické parametry

    Vyvinutá metodika spojením termodynamické optimalizace motoru s návrhem modelu motoru pro výpočet mechanických ztrát umožňuje zjednodušení, zkrácení a zlevnění vývoje konceptu motoru se zhodnocením jeho mechanického namáhání. Cca 200 000,-.

  • IČO vlastníka výsledku

    68407700

  • Název vlastníka

    ČVUT FS